- CASTELLO COGOLLOS, RAFAELPDI-Titular d'Universitat
- Faus-Bertomeu, A.; Obiol-francés, S. i Castelló-Cogollós, R. 2024 Presentació. Comprenent l'estructura social valenciana a través de la recerca sociològica Esbossos Socials Number N2:e1.
- Castelló-Cogollos, Rafael; Monzó-Nebot, Esther. 2023 Desigualtats legitimades: drets lingüístics i ideologia / Legitimized inequalities: Linguistic rights and ideology Just. Journal of Language Rights & Minorities, Revista de Drets Lingüístics i Minories Volume 2. Number 2.
- Castelló-Cogollós, R.; Faus-Bertomeu, A.; Obiol Francés, S. 2023 Presentació. La recerca com a procés d'ensenyament-aprenentatge Esbossos Socials Number N1e1.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2023 Decepció i incerteses en les classes mitjanes del País Valencià Concret (Valencia) Number 4.
- Rafael Castelló-Cogollos. 2022 El Valencià a les universitats valencianes: la planificació necessària Saó Volume XLVI. Number 484.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2022 Les Actituds lingüístiques de la comunitat lingüística del valencià Saó Volume XLVI. Number 476.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2022 Pobresa: conceptes i indicadors. El cas valencià Quaderns d'Educació Contínua Number 47.
- Castelló-Cogollos, Rafael Esteve-Gomez, Alfons. 2018 L'Ús del valencià a les universitats valencianes Saó Number 438.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2018 Josep-Damià Mollà (1946-2017), un bon mestre Arxius de ciències socials Number 36-37.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2018 Les Classes mitjanes al segle XXI L'Espill Number 58.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2017 Estats, nacions i societats. El cas valencià Debats Volume 131. Number 1.
- Castelló-Cogollos, Rafael. 2016 Per una Política lingüística basada en la igualtat: l'experiència a la Universitat de València All-i-oli (Valencia) Number 263.
- Obiol-Francés, Sandra; Castelló-Cogollos, Rafael; Verdeguer-Aracil, Inmaculada. 2016 Famílies monoparentals i treball remunerat Arxius de ciències socials Number 34.
- Rafael Castelló; Manuel Higalgo. 2015 Ayudas Sociales y Precariedad de Condiciones de Vida: España 1995-2010 Oñati socio-legal series Volume 5. Number 4.
- Víctor Agulló Calatayud, Rafael Castelló i Cogollos, Juan Carlos Valderrama Zurián. 2014 Beyond elite sports: Analysis of the coverage of anabolic steroids in the Spanish press (2007-2011) Catalan Journal of Communication & Cultural Studies Volume 6. Number 2.
Journal Publications
- Castelló-Cogollos, Rafael (coord.), (2024). La Llengua digital. Elements per a l'estudi dels impactes de la digitalització en les llengües minoritzades. La Llengua digital. . (pp. 1 - 200). .
- Castelló-Cogollos, Rafael, (2024). Introducció. Digitalització i llengües: aprendre sociologia de la llengua. La Llengua digital. Elements per a l'estudi dels impactes de la digitalització. . (pp. 13 - 39). .
- Rafael Castelló-Cogollos; Sandra Obiol-Francés; Rafael Xambó-Olmos, (2024). Taula redona: Joan Fuster i la sociologia valenciana. Joan Fuster i les Ciències Socials al País Valencià. . (pp. 42 - 57). .
- Rafael Castelló-Cogollos, (2024). L'Estructura social valenciana durant les primeres dècades del segle XXI. Vint-i-cinc anys de la Facultat de Ciències Socials. Transformacions, assoliments i reptes pendents. . (pp. 15 - 25). .
- Rafael Castelló-Cogollos; Vicent Flor-Moreno, (2024). El Valencià en Francesc Jesús Hernàndez-Dobon. Ei, treballador...! Fragments de vida amb Francesc J. Hernàndez Dobon. . (pp. 31 - 43). .
- Rafael Castelló-Cogollos, (2024). Normalització lingüística. La Diputació de València del segle XXI. . (pp. 357 - 372). .
- Castelló-Cogollos, Rafael, (2023). Els pressupostos en cultura de les famílies valencianes entre 2007 i 2020. . . (pp. 1 - 22). .
- Castelló-Cogollos, Rafael; Monzó-Nebot, Esther, (2023). Interseccions (i conflictes) entre ideologies i drets lingüístics / Ideologies & Language Rights Meet (and Clash). Just. Journal of Language Rights & Minorities, Revista de Drets Lingüístics i Minories. . Volume. 2 . Number. 2 . (pp. 7 - 225). .
- Castelló-Cogollos, Rafael, (2022). Camins d'incertesa i frustració. Les classes mitjanes valencianes (2004-2018). Camins d'incertesa i frustració. Les classes mitjanes valencianes (2004-2018). . (pp. 11 - 196). .
- Ana Aliende Urtasun; Rafael Castelló-Cogollos; Ramón Llopis Goig, (2022). La Sociedad colaborativa. Los impactos de la acción colectiva en la sociedad contemporánea. La Sociedad colaborativa. Los impactos de la acción colectiva en la sociedad contemporánea. . (pp. 1 - 362). .
Other publications
- OBIOL FRANCES, SANDRAPDI-Titular d'Universitat+Coordinador/a Curs
- Obiol i Francés, Sandra; Villar Aguilés, Alícia. 2016 ¿Formarse o marchar? Jóvenes con estudios superiores ante la crisis laboral, el caso valenciano Revista del Ministerio de Empleo y Seguridad Social Number 121.
- Sandra Obiol Francés, Alícia Villar Aguilés. 2016 Boges per la ciència. Les dificultats per retre comptes i cuidar Mètode - Revista de la Universitat de València Number 92.
- Obiol, Sandra. 2015 El malestar com a certesa L'Espill Number 49.
- Sandra Obiol-Francés. 2021 La jornada continua como un recurso para la maternidad intensiva. Una mirada desde la Comunidad Valenciana Revista de Sociología de la Educación (RASE) Volume 14. Number 3.
- Alícia Villar-Aguilés; Sandra Obiol-Francés. 2021 Itinerarios generizados en Formación Profesional Básica. Resultados de un estudio en centros educativos valencianos Recerca. Revista de pensament i anàlisi Number 28.
- Sandra Obiol-Francés, Núria Vergés Bosch & Elisabet Almeda Samaranch. 2022 Gender and educational decisions in basic vocational training: discussions and experiences in Spain Journal of Vocational Education and Training
- Villar Aguilés, Alícia; Obiol Francés, Sandra. 2022 Academic career, gender and neoliberal university in Spain: the silent precariousness between publishing and care-giving British Journal of Sociology of Education Volume 43. Number 4.
- Juan Pecourt Gracia Sandra Obiol Francés. 2022 Opposed devotions? Creation and care in the cultural precariat Debats
- Obiol-Francés, Sandra. 2023 Castelló-Cogollos, R. (2022): Camins d'incertesa i frustració. Les classes mitjanes valencianes (2004-2018), València: Institució Alfons el Magnànim, 196 pp Política y sociedad (Madrid) Volume 60. Number 3.
- Verdeguer-Aracil, Inmaculada; Obiol-Francés, Sandra. 2024 El feminisme com a eina epistemològica i pedagògica Quaderns d'Educació Contínua Volume 51.
Journal Publications
- HABA OSCA, JULIAPDI-Titular d'Universitat
- Haba-Osca. Julia; Gonzalez-Sala, Fco.; Osca-Lluch, Julia (2019) Las revistas de educación a nivel mundial: un análisis de las publicaciones incluidas en el Journal Citation Reports (JCR) del 2016. Revista de Educacion (383), pp. 113 - 131 . ISSN: 0034-8082
- Uribe-Toril, J.; Ruiz-Real, J.L; Haba-Osca, J.; de Pablo Valenciano, J. (2019) Forests' First Decade: A Bibliometric Analysis Overview. Forests , 10(72), pp. 1 - 17 . ISSN: 1999-4907
- J. Osca-Lluch; F. González-Sala; J. Haba-Osca, F. Tortosa; M. Peñaranda-Ortega (2019) Scientific communication or a qualification for an academic career? What use is publishing papers in psychology journals?. Anales de Psicologia , 35(1), pp. 166 - 174 . ISSN: 0212-9728
- Haba-Osca, J.; Osca-Lluch, J.; González-Sala, F. (2019) Producción científica española en literatura desde una perspectiva de género a través de la Web of Science (1975-2017). Investigacion Bibliotecologica , 33(79), pp. 35 - 50 . ISSN: 0187-358X
- González-Sala, F.; Osca-Lluch, J.; Haba-Osca, J. (2019) Are journal and author self-citations a visibility strategy?. Scientometrics . ISSN: 0138-9130
- González-Sala, F.; Osca-Lluch, J.; Haba-Osca, J. (2019) Information Resources: differential characteristics between Ibero-American and Dutch JCR Psychology Journals from 1998 to 2017. Resources . ISSN: 2079-9276
- Haba-Osca, J.; Ambròs, A.; Osca-Lluch, J. (2018) Scientific Production in Children's Literature Through the Web of Science. Language Teaching and Educational Research , 1(1) . ISSN: 2636-8102
- Haba-Osca, J., González-Sala, F., Osca-Lluch, J. (2018) THE EDUCATION JOURNALS AND ITS RELATIONSHIP WITH OTHER SCIENTIFIC DISCIPLINES. INTED proceedings , pp. 1916 - 1922 . ISSN: 2340-1079
- Sevilla-Pavón, A.; Haba Osca, J. (2017) 'Learning from real life and not books': A gamified approach to task design in transatlantic telecollaboration. Iberica , 33, pp. 235 - 260 . ISSN: 1139-7241
- Sevilla-Pavón, A.; Haba Osca, J. (2016) 'Te das cuenta de que el mundo puede ser tan distinto y similar al mismo tiempo': Telecolaboración y desarrollo de la competencia intercultural en la educación superior. Didáctica (Madrid) , 28(1), pp. 263 - 284 . ISSN: 1130-0531
- Haba Osca, J.; Haba, C.; Osca-Lluch, J. (2016) Identification and research groups study in Learning, Teaching and Education Leadership. International Journal of Learning and Teaching , 08(4), pp. 273 - 281 . ISSN: 2377-2891
- Haba-Osca, J.; Haba, C.; Osca-Lluch, J. (2016) Co-authorship networks and institutional collaboration in works about learning, teaching and education leadership. Contemporary Educational Researches Journal , 06(4), pp. 175 - 188 . ISSN: 2301-2552
- González-Sala, F.; Ciudad-Fernández, V.; Haba-Osca, J.; Osca-Lluch, J. (2020) Efectos del consumo dual cannabis-tabaco sobre el embarazo y la descendencia: una revisión sistemática. Revista Iberoamericana de Psicología y Salud , 11(2), pp. 68 - 81 . ISSN: 2171-2069
- Haba-Osca, J.; Domene-Benito, R. (2020) Destroying walls and building bridges through children's literature. Language Teaching and Educational Research , 3(2), pp. 195 - 209 . ISSN: 2636-8102
- González-Sala, F.; Bisquert Bovert, M.; Haba-Osca, J.; Osca-Lluch, J. (2020) Formación del profesorado de Secundaria en España: un estudio a través de los Másteres Oficiales en Educación Secundaria en universidades públicas. Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado , 95(34.2), pp. 205 - 224 . ISSN: 0213-8646
- Esteve Claramunt, F.; Osca-Lluch, J.; Haba-Osca, J.; González-Sala, F. (2020) Visibilidad de las revistas de enfermería en los Journal Citation Reports y Emerging Sources Citation Index. ROL. Revista Española de Enfermería , 43(5), pp. 341 - 351 . ISSN: 0210-5020
- Haba-Osca. Julia; Gonzalez-Sala, Fco.; Osca-Lluch, Julia (2019) Las revistas de educación a nivel mundial: un análisis de las publicaciones incluidas en el Journal Citation Reports (JCR) del 2016. Revista de Educacion (383), pp. 113 - 131 . ISSN: 0034-8082
- Uribe-Toril, J.; Ruiz-Real, J.L; Haba-Osca, J.; de Pablo Valenciano, J. (2019) Forests' First Decade: A Bibliometric Analysis Overview. Forests , 10(72), pp. 1 - 17 . ISSN: 1999-4907
- J. Osca-Lluch; F. González-Sala; J. Haba-Osca, F. Tortosa; M. Peñaranda-Ortega (2019) Scientific communication or a qualification for an academic career? What use is publishing papers in psychology journals?. Anales de Psicologia , 35(1), pp. 166 - 174 . ISSN: 0212-9728
- Haba-Osca, J.; Osca-Lluch, J.; González-Sala, F. (2019) Producción científica española en literatura desde una perspectiva de género a través de la Web of Science (1975-2017). Investigacion Bibliotecologica , 33(79), pp. 35 - 50 . ISSN: 0187-358X
- González-Sala, F.; Osca-Lluch, J.; Haba-Osca, J. (2019) Are journal and author self-citations a visibility strategy?. Scientometrics . ISSN: 0138-9130
- González-Sala, F.; Osca-Lluch, J.; Haba-Osca, J. (2019) Information Resources: differential characteristics between Ibero-American and Dutch JCR Psychology Journals from 1998 to 2017. Resources . ISSN: 2079-9276
- Haba-Osca, J.; Ambròs, A.; Osca-Lluch, J. (2018) Scientific Production in Children's Literature Through the Web of Science. Language Teaching and Educational Research , 1(1) . ISSN: 2636-8102
- Haba-Osca, J., González-Sala, F., Osca-Lluch, J. (2018) THE EDUCATION JOURNALS AND ITS RELATIONSHIP WITH OTHER SCIENTIFIC DISCIPLINES. INTED proceedings , pp. 1916 - 1922 . ISSN: 2340-1079
Journal Publications
- Domene-Benito, R.; Haba-Osca, J., (2020). Voice to the unvoiced: Promoting Critical Thinking by means of Literature in the English Studies Degree. Voice to the unvoiced: Promoting Critical Thinking by means of Literature in the English Studies Degree. . (pp. 1 - 303). .
- Haba-Osca, J., (2020). The purpose of Critical Essays: enhancing metacognitive awareness in Spanish Higher Education. Voice to the Unvoiced: Promoting Critical Thinking by means of Literature in the English Studies Degree. . (pp. 25 - 52). .
- Haba-Osca, J., (2020). Making Literary Criticism Matter. . . (pp. 1 - 402). .
- Haba-Osca, J., (2020). Transformative Pedagogy applied to English Literature and Literary Criticism university modules. Making Literary Criticism Matter. . (pp. 33 - 66). .
- Haba-Osca, J.; Esteban Fonollosa, M., (2020). Orígens, evolució i perspectives de futur de JOLIN: Jornada Internacional d'innovació sobre Llibres il·lustrats i còmics. Llegir la imatge. Il·lustrar la paraula. Reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic. . (pp. 11 - 22). .
- Haba-Osca, J.; Martínez-Carrasco, R., (2020). Llegir la imatge. Il·lustrar la paraula. Reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic (editores). Llegir la imatge. Il·lustrar la paraula. Reflexions al voltant del llibre il·lustrat i el còmic. . (pp. 7 - 116). .
- Haba-Osca, J.; González-Sala, F.; Osca-Lluch, J., (2019). Characterization of the 'Education & Educational Research' journals included in the Journal Citation Reports (JCR). Education Applications & Developments IV Advances in Education and Educational Trends Series. . (pp. 163 - 172). .
- Haba-Osca, J.; González-Sala, F.; Osca-Lluch, J., (2019). Comparative study of Spanish scientific production in ICT and innovation in Higher Education in three scientific disciplines through the Web of Science between 2004-2018. Proceedings of EDULEARN19 Conference. . (pp. 4353 - 4358). .
- Haba-Osca, J.; González-Sala, F.; Martínez-Carrasco, R., (2019). Towards critical-reflexive agency: introducing the 2030 Agenda through engaged pedagogy in Higher Education. Proceedings of EDULEARN19 Conference. . (pp. 7267 - 7272). .
- Sánchez-León, N.; Sevilla-Pavón, A.; Haba-Osca, J., (2019). Educación multidisciplinar para la Igualdad de Género. Perspectivas traductológicas, ecoartísticas, socioeducativas y jurídicas. Educación multidisciplinar para la Igualdad de Género. Perspectivas traductológicas, ecoartísticas, socioeducativas y jurídicas. . (pp. 1 - 207). .
Other publications
- VERDEGUER ARACIL, INMACULADAPDI-Titular d'Escola Universitaria
- Verdeguer-Aracil, Inmaculada; Obiol-Francés, Sandra (2024) El feminisme com a eina epistemològica i pedagògica. Quaderns d'Educació Contínua , 51, pp. 7 - 19 . ISSN: 1575-9016
- Obiol-Francés, Sandra; Castelló-Cogollos, Rafael; Verdeguer-Aracil, Inmaculada (2016) Famílies monoparentals i treball remunerat. Arxius de ciències socials (34), pp. 79 - 98 . ISSN: 1137-7038
Journal Publications