University of Valencia logo Logo Research Group Applied Marketing into Consumer Behaviour (MarkAp) Logo del portal

International Congresses in 2021

  • January 1st, 2021
Congress

All international congresses in 2021

  1. Aragonés, C.; Canales, P.; Hernández, A.; Küster, I.; Vila, N. (2021): “Agile methodologies for a hybrid model in higher education: a teaching innovation project”. 13th annual International Conference on Education and New Learning Technologies, 5-6 July, virtual.
  2. Aragonés, C.; Canales, P.; Hernández, A.; Küster I.; Vila, N. (2021): “Metodologías ágiles en tiempos de pandemia: la opinión de los estudiantes”. XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Jaén, 8-10 Septiembre.
  3. Mora, E.; Vila, N.; Küster, I. y Ugalde, C. (2021). “Intención de compartir y e-wom sobre causa y marca en redes sociales: diferencias culturales”. Congreso Internacional de la Asociación Iberoamericana de Marketing 2021, México.
  4. Mora, E.; Vila, N.; Küster, I. (2021): “Attitudinal and Viral Effects of a High Emotional Cause-related Marketing ad. An Integrative International Approach”. CMC2020.  25th International Conference on Corporate and Marketing Communications, 14-16 April.
  5. Mora, E.; Vila, N.; Küster, I. (2021): “e-WOM positivo y negativo sobre el branding con causa digital. Un enfoque cross-cultural”. XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Baeza, Jaén, 8-10 Septiembre.
  6. Ruiz, C.; Küster, I.; Orozco, G. (2021): “Antecedentes y consecuencias del amor a la marca. Un estudio de los equipos deportivos”. XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Baeza, Jaén, 8-10 Septiembre.
  7. Aragonés, C.; Rodríguez, C.; Vila, N.; Küster, I. (2021): “¿Daña el Brexit a la imagen del turista sobre los trabajadores residentes? Diferencias cross-culturales”. XXXII Congreso Internacional de Marketing AEMARK, Baeza, Jaén, 8-10 Septiembre.