- Saber aplicar coneixements adquirits i capacitat de resolució de problemes.
Que els estudiants sàpien aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous més amplis (o multidisciplinaris) en la seua àrea d'estudi. - Capacitat d'integrar coneixements i formular judicis.
Que els estudiants siguen capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis. - Saber comunicar conclusions.
Que els estudiants sàpien comunicar les seues conclusions -i els coneixements i raons últimes que els sustenten- a públics especialitzats i no especialitzats d'un mode clar i sense ambigüitats. - Capacitat d'aprenentatge autodirigit i autònom.
Que els estudiants posseïsquen les habilitats d'aprenentatge que els permeten continuar estudiant d'un mode que haurà de ser en gran manera autodirigit i autònom. - Aprendre a plantejar i resoldre problemes d'alt nivell en matemàtiques i les seues aplicacions.
- Desenvolupar la capacitat de moure's còmodament entre els mitjans bibliogràfics, bases de dades, etc… de manera que puguen localitzar la literatura existent sobre un tema o aplicació del seu interés.
- Aprendre a exposar els seus treballs i a comunicar-se científicament amb la comunitat matemàtica internacional.