Logo de la Universdad de Valencia Logo Sindicat de Treballadores i Treballadors de l'Ensenyament del País Valencià. Secció sindical. STEPV Logo del portal

Mesa Negociadora 10 abril 2025

  • 8 abril de 2025
salon

La Universitat de València ha convocat una nova sessió de la Mesa Negociadora per al pròxim dijous 10 d’abril.

En la qual es tractaran diversos punts rellevants. En primer lloc, es procedirà a la lectura i, si escau, aprovació de l’acta de la sessió anterior.

Un dels punts centrals serà l’aprovació del procediment, els criteris generals i el barem que regiran les convocatòries dels processos selectius d’estabilització de places temporals de professorat associat.

A més, es preveu abordar la possible modificació dels requisits d’accés a l’Escala Tècnica Superior de Veterinària. La sessió es tancarà amb un torn obert de paraules per a aportacions i qüestions diverses.

📄 Documentació relacionada:

STEPV sempre al teu costat.