Logo de la Universitat de València Logo Postgrau Títols propis de la Universitat de València Logo del portal

Diploma d'Especialització en Intervencions Psicològiques en Atenció Primària

Dades generals
Objectius
Este diploma d'especialització pretén donar forma a un sistema d'implementació d'Intervencions Psicològiques en Atenció Primària per a la Comunitat Valenciana i altres sistemes sanitaris autonòmics. Per tant, se centrarà en el desenrotllament d'un curs que dissenye la pràctica clínica de la Psicologia en Atenció Primària per al sistema sanitari públic, seguint els models referents com són el IAPT i PsicAP. S'enfocarà en aspectes claus com són: la implementació d'intervencions psicològiques en AP, l'ús d'un model protocol·litzat d'avaluació psicològica amb ferramentes IT Health per a la recollida i tractament de dades massives, així com en l'anàlisi d'estes per a millorar els resultats terapèutics, dins d'un marc d'investigació científic-professional d'alta eficiència. Per tal objectiu, es comptaran amb professors, investigadors i clínics d'alt nivell de diferents universitats i sistemes sanitaris, tant de la Universitat de València i del Sistema Sanitari Públic, com d'altres universitats espanyoles i internacionals com la Universitat de Barcelona, la Universitat Complutense de Madrid, o la University College London i el National Health System d'Anglaterra.
Curs acadèmicCurs 2025/2026
Tipus de cursDiploma d'Especialització
Modalitat:On-line
Preu matrícula 1.300 € (Importe preu al públic)
  
Termini de preinscripció06/10/2025
Data d'inici cursoctubre 2025
Data de finalització curs setembre 2026
Edició1 ª
Codi títol25722610
Crèdits:30.00 Crèdits ECTS
Horari Les classes s'impartiran els divendres de 9.00 - 14.00 hora espanyola a través de l'Aula Virtual de la Universitat de València, i seran gravades per a la seua posterior visualització.
Lloc d'imparticióFundación Universidad-Empresa
Eixida professional
Els estudiants d'este diploma d'especialització científic-professional podran obtindre les competències necessàries per a poder treballar en l'àmbit d'atenció primària amb l'objectiu d'implementar intervencions psicològiques basades en l'evidència.
Direcció
OrganitzadorDepartament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics
DireccióRoger Muñoz Navarro
Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics. Universitat de València
Profesor/a Titular de Universidad
Més Informació
Telèfon 96 160 3000
Admissió i matrícula
Termini preinscripció06/10/2025

Documentació electrònica a adjuntar

 

Normes generals

  • En cas de voler presentar la preinscripció i la documentació en suport paper, haurà de descarregar, seguir les instruccions i omplir el següent formulari.
  • No s'admetrà cap sol.licitud d'inscripció que no siga omplida degudament.
  • La persona sol.licitant ha d'acceptar sotmetre's a les proves i/o a l'entrevista que convoque prèviament el comitè de selecció.
  • La selecció la realitzarà la comissió que s'establirà en cada cas seguint les directrius del director del curs.
  • En cas de renúncia a la plaça l'alumne haurà de comunicar-ho a la Fundació Universitat-Empresa de València - ADEIT.

És interessant que consulte el reglament que regula els Títols Propis de Postgrau i Programes de Formació Contínua de la Universitat de València en l'apartat corresponent d'esta mateixa pàgina web.

Important: La taxa d'expedició de Títols i Certificats no està inclosa.

Programa
Tema 1. La Salut Mental en Atenció Primària
 1. La Salut Mental i els Trastorns d'Ansietat i Depressió en Atenció Primària.
2. Programes d'Avaluació i Tractament Psicològic dels Trastorns d'Ansietat i Depressió en Atenció Primària.
2.1. El Programa IAPT d'Anglaterra.
2.2. L'Assaig PsicAP - Psicologia d'Atenció Primària
2.3. Experiències d'inclusió de la Psicologia en Atenció Primària.
 
Tema 2. Avaluació psicològica dels trastorns d'ansietat i depressió en Atenció Primària.
 1. Avaluació psicològica dels trastorns d'ansietat i depressió en Atenció Primària.
2. Qüestionaris de cribratge i diagnòstic per als trastorns d'ansietat i depressió en Atenció Primària. El PHQ-9 i el GAD-7.
3. Entrevistes diagnòstiques per als trastorns d'ansietat i depressió en Atenció Primària.
4. Sistemes d'avaluació amb noves tecnologies i intel·ligència artificial.
 
Tema 3. Intervencions psicològiques basades en l'evidència dels trastorns d'ansietat i depressió en Atenció Primària.
 1. El Tractament escalonat dels trastorns d'Ansietat i Depressió en Atenció Primària.
2. El Manual del Terapeuta IAPT de Tractament Psicològic per a l'Ansietat i la Depressió en Atenció Primària.
3. El Manual del Terapeuta PsicAP de Tractament Psicològic per a l'Ansietat i la Depressió en Atenció Primària.
4. Suport mitjançant sistemes d'Intel·ligència Artificial al Tractament Psicològic per a l'Ansietat i la Depressió en Atenció Primària.
 
Tema 4. Anàlisi de dades per a la millora de l'efectivitat terapèutica.
 1. Introducció a l'anàlisi de dades clíniques:
1.1. Importància de l'anàlisi en la pràctica terapèutica.
1.2. Principis d'ètica i maneig de dades en salut mental.

2. Indicadors d'efectivitat terapèutica.
2.1. Mètodes de seguiment i anàlisi longitudinal.
2.2.Ferramentes i tècniques d'anàlisis de dades:

3. Estadística bàsica i avançada aplicada a la psicologia.
3.1. Ús de programari com SPSS, R o Python.
3.2. Introducció a la intel·ligència artificial i aprenentatge automàtic.

4. Mètodes mixtos per a l'avaluació de resultats.
4.1. Tècniques de codificació i anàlisi temàtica.
4.2. Optimització de l'efectivitat terapèutica:

5. Personalització de tractaments basats en dades.
5.1. Identificació de factors predictius d'èxit terapèutic.
5.2. Disseny d'estratègies de millora contínua.
5.3. Estudis de cas i aplicació pràctica:
 
Tema 5. Competències específiques de treball pràctic en centres d'atenció primària
 1. Gestió de Casos en Atenció Primària
Els estudiants aprendran a identificar, avaluar i gestionar els casos clínics més comuns en atenció primària, prenent decisions fonamentades per al seu diagnòstic i tractament, amb un enfocament centrat en el pacient.

2. Treball Interdisciplinari
Desenrotllaran habilitats per a col·laborar eficaçment amb altres professionals de la salut (metges, infermers, treballadors socials, etc.), fomentant el treball en equip en el context d'atenció primària per a proporcionar així una atenció integral.

3. Avaluació i Diagnòstic Clínic
S'ensenyaran mètodes per a realitzar avaluacions de salut integral, incloent-hi diagnòstics diferencials, intervencions primerenques i la identificació de factors de risc en poblacions diverses, amb un enfocament preventiu i de promoció de la salut.

4. Intervencions Psicològiques Basades en l'Evidència
Els estudiants adquiriran competències en la detecció i maneig de trastorns mentals comuns de salut mental, promovent el benestar emocional dins del context de l'atenció primària, i aplicant tècniques breus i eficaces d'intervenció.

5. Desenrotllament d'Habilitats de Comunicació
Es formaran en la comunicació efectiva amb pacients i les seues famílies, millorant la seua capacitat per a transmetre informació clínica de manera clara i empàtica, respectant les diferències culturals i personals.

6. Gestió de Recursos i Temps en Atenció Primària
Els estudiants aprendran a treballar de manera eficient dins dels temps i recursos limitats típics dels centres de salut, prioritzant intervencions i gestionant el flux de pacients.

7. Ètica i Confidencialitat en l'Atenció Primària
S'abordaran els principis ètics essencials en la pràctica diària, incloent-hi la confidencialitat de la informació del pacient, el consentiment informat i la presa de decisions ètiques en situacions complexes.
 
Treball Final
 1. Disseny d'Intervencions Psicològiques en Atenció Primària
L'estudiant serà capaç de dissenyar una intervenció psicològica específica per a trastorns mentals comuns en atenció primària (com a ansietat, depressió, etc.), basant-se en enfocaments terapèutics validats per l'evidència científica, adaptats al context d'atenció primària.
2. Aplicació de Ferramentes d'Avaluació Psicològica
L'estudiant seleccionarà i aplicarà ferramentes d'avaluació psicològica, com ara qüestionaris de cribratge (*PHQ-9, *GAD-7, o altres) i entrevistes diagnòstiques, per a avaluar de manera efectiva els trastorns psicològics en pacients d'atenció primària
3. Reflexió Crítica sobre Desafiaments Ètics i Pràctics
L'estudiant identificarà i reflexionarà sobre els reptes ètics, pràctics i organitzacionals associats amb la implementació d'intervencions psicològiques a l'entorn d'atenció primària, proposant solucions adaptades a estos desafiaments.
4. Avaluació i Presentació de Casos d'Intervenció
L'estudiant serà capaç d'avaluar els resultats de la intervenció proposada, desenrotllant plans de seguiment i avaluació, i presentant el seu projecte de manera clara i justificada, destacant la seua viabilitat, efectivitat i adequació al context d'atenció primària.
 
Professorat
Nom Cognoms Vinculació + info
Joshua E.J. Buckman University College London
Antonio Cano Vindel Catedrático/a de Universidad. Universidad Complutense de Madrid
María Carpallo González Universidad Europea de Madrid
Esperanza Dongil Collado Profesor/a. Universidad Católica de Valencia "San Vicente Mártir"
Gabriel Esteller Collado Investigador/a Doctor/a U.V. Junior. Departamento de Personalidad, Evaluación y Trat.Psicológico. Universitat de València
David Gallardo i Pujol Catedrático Agregado
Anna Llorca Mestre Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Elisabeth Malonda Vidal Profesor/a Permanente Laboral PPL + info
Juan António Moriana Elvira Catedrático/a de Universidad. Universidad de Cordoba (Argentina)
Roger Muñoz Navarro Profesor/a Titular de Universidad + info
Oscar Pino López Psicólogo en Fundación Hospitalarias Sant Boi. Profesor Asociado de la Universitat de Barcelona
Maider Prieto Vila Investigador/a Doctor/a U.V. Junior. Departamento de Personalidad, Evaluación y Trat.Psicológico. Universitat de València
Paloma Ruiz Rodríguez Servicio Madrileño de Salud. Médico de Familia
Paula Samper García Profesor/a Titular de Universidad + info
Francisco Santolaya Ochando Psicólogo especialista en Psicología Clínica
Rob Saunders University College London
Metodologia
Metodologia
Este diploma compta amb una metodologia totalment en línia, que se centrarà en sessions presencials de tipus teòric, així com la participació en línia de professors d'Anglaterra, concretament, els professors de la University College London (Dr. Rob Saunders i el Dr. Joshua Buckman). Es podran impartiran algunes sessions presencials que també seran gravades i difoses de manera en línia. Així mateix, existix formació en format pràctic en centres d'atenció primària i els estudiants hauran de desenrotllar, al seu torn, un treball final de finalització del Diploma.
FAQ

TIPUS DE TÍTOLS I CRÈDITS

 
QUINA DIFERÈNCIA HI HA ENTRE UN MÀSTER OFICIAL I UN MÀSTER DE FORMACIÓ PERMANENT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA?
 
S'entén per màster oficial el conjunt d'ensenyaments reglats de postgrau amb validesa a tot el territori nacional i a l'espai europeu d'ensenyament superior (EEES) que han superat un procés d'elaboració i aprovació d'acord amb les normes legals dictades pel Govern i les comunitats autònomes (lleis, decrets, ordres), reconegut en el marc de les normes i acords de l'EEES.

El màster de formació permanent es refereix a estudis que han de superar un procés normatiu intern més flexible i diversificat (a la Universitat), pensat per a oferir un tipus de formació que s'adiga amb les demandes de la societat. En determinats supòsits, aquests estudis propis poden servir per a l'exercici d'activitats professionals, sempre que la normativa legal així ho establisca.
 
 
QUÈ ÉS UN CRÈDIT ECTS?
 
ECTS és l'acrònim d'European Credits Transfer System. És una manera de mesurar la duració dels estudis universitaris que preveu diferents factors, com ara l'assistència a sessions teòriques, l'elaboració de treballs pràctics o la dedicació a pràctiques.

Cada crèdit suposa 25 hores de càrrega de treball de l'estudiant. En els títols propis de la Universitat de València, 1 crèdit ECTS està reconegut amb 10 hores de docència. Per exemple, un curs de 3 crèdits ECTS està reconegut amb 75 hores de dedicació de l'estudiant, de les quals 30 hores són de docència.
QUINS TÍTOLS PROPIS OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
La Universitat de València renova anualment la seua oferta de títols propis. En aquesta oferta podem trobar els títols de postgrau següents: màsters de formació permanent (60, 90 o 120 crèdits ECTS), diplomes d'especialització (entre 30 i 59 crèdits ECTS) i experts universitaris (entre 15 i 29 crèdits ECTS).
 
Tipus de títols propis Crèdits Requisits d'accés
Màster de formació permanent 60,90 o 120 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Diploma d'Especialització 30-59 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)
Expert/a universitari/ària 15-29 ECTS Titulats universitaris amb titulació oficial o equivalent (*)

(*) S'hi permet l'accés, condicionada a l'obtenció del títol universitari de grau en el mateix curs acadèmic, a les persones a les quals els falte menys d'un 10% dels crèdits per a acabar aquests estudis
 
 
QUINS TÍTOLS DE FORMACIÓ CONTÍNUA OFEREIX LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA? REQUISITS D'ACCÉS
 
En aquesta oferta podem trobar els títols de formació contínua següents: certificats de formació contínua (15 - 30 crèdits ECTS), i microcredencials universitàries (fins a 15 crèdits ECTS).
 
Tipus de formació contínua Crèdits Requisits d'accés
Certificat de formació contínua 15-30 ECTS No cal acreditar titulació
Microcredencial universitària Fins a 15 ECTS Es pot requerir o no titulació universitària prèvia (*)


(*) Els requisits d'accés s'especifiquen en la memòria del curs.

 

CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS

 
HI HA LA POSSIBILITAT D'OBTENIR ALGUN TIPUS DE CONVALIDACIÓ D'ESTUDIS?
 
Pel que fa als títols propis, les ofertes formatives es renoven anualment i no són convalidables.

En els títols propis no hi ha la possibilitat de convalidació acadèmica, excepte en el cas dels màsters de formació permanent amb estructura modular, que són aquells que poden estar integrats per diplomes d'especialització i/o experts/es universitaris/àries. La matrícula a un màster de formació permanent d'estructura modular pot ser del curs complet o de cadascun dels seus mòduls per separat, i és possible cursar-los en diferents anys acadèmics.

En cap cas no permeten l'accés als estudis oficials de doctorat.
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

 
ON PUC OBTENIR INFORMACIÓ D'UN CURS EN CONCRET?
 
En la pàgina web https://postgrado.adeituv.es/ca-valencia/home.htm trobarás tota la informació referent a cadascun dels títols oferits.
 

ADMISSIÓ I MATRÍCULA

 
COM PUC REALITZAR LA PREINSCRIPCIÓ A UN CURS?
 
Pots fer la preinscripció a un títol propi electrònicament a través de l'apartat que trobaràs en la web de cada curs. També pots imprimir la FITXA DE PREINSCRIPCIÓ , omplir-la i enviar-la juntament amb tota la documentació sol·licitada a l'adreça de correu electrònic informacion@adeituv.es o per correu (o en persona) a: Fundació Universitat Empresa de València (plaça de la Mare de Déu de la Pau, 3 - 46001 València).
 
 
POT UN ESTUDIANT ESTRANGER AMB UN TÍTOL NO HOMOLOGAT ACCEDIR A AQUESTS ESTUDIS?
 
Sí, sempre que siga autoritzat per la direcció del curs.
 
 
EL PAGAMENT QUE REALITZE EN LA MATRÍCULA, QUÈ INCLOU?
 
El pagament del preu públic de la matrícula inclou:

- L'accés a totes les accions formatives del curs i/o a la plataforma virtual que el suporte.

- El dret a l'obtenció del carnet universitari.

- Tot el material que la direcció del curs estime oportú.

- Una assegurança de responsabilitat civil i d'accident a l'entorn del curs.

Les taxes d'emissió del certificat estan incloses en els cursos de formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària). En els títols propis, les taxes d'emissió de títols i certificats NO estan incloses.
 
 
COM SOL·LICITAR EL CARNET UNIVERSITARI?
 
Passos a seguir per sol·licitar el carnet universitari per primer cop.

Paso 1
https://secvirtual.uv.es/

Paso 2
Punxar a Accedir Secretària Virtual

Paso 3
Introduir usuari i contrasenya de la universitat. És el que et va sortir quan et vas matricular a la Universitat.

Paso 4
Punxar a canviar la fotografia

Paso 5
Pujar foto amb la mida indicada

Paso 6
A partir d'aquell moment ja es disposarà de la targeta virtual.

Paso 7
Descarregar la L'APP MÒBIL UV
 
ES POT FRACCIONAR EL PAGAMENT DE LA MATRÍCULA?
 
El pagament es pot fraccionar sempre que l'import de la matrícula supere la quantitat de 500 euros i la duració del curs siga superior a tres mesos:
 
  • Fins a 1.000 euros: dos terminis, la meitat en el moment de l'admissió i l'altra meitat als dos mesos de la data d'inici del curs.
  • Superior a 1.000 euros: tres terminis, un terç en el moment de l'admissió, un altre terç als dos mesos de la data d'inici del curs i el terç restant als quatre mesos.


Per als cursos de més de dos anys de duració, s'ha d'abonar el 50% de l'import total de la matrícula en el moment de l'admissió al curs i l'altre 50% a l'inici del segon any del curs.

*És requisit indispensable per al fraccionament lliurar el document d'ORDRE DE DOMICILIACIÓ DE DEUTE DIRECTE SEPA, emplenat i signat (*que es pot descarregar des del formulari de preinscripció).

*El primer pagament sempre s'ha de fer motu proprio per l'estudiant a través del procediment facilitat en l'admissió. Els pagaments següents es domicilien al compte bancari facilitat.

*L'impagament d'algun dels terminis comporta l'anul·lació de la matrícula de l'estudiant sense dret al reintegrament de la quantitat ja satisfeta.

 

EN QUINS CASOS ES POT RETORNAR L'IMPORT DE LA MATRÍCULA?
 
Les quantitats abonades en concepte de matrícula no es retornen una vegada s'ha iniciat el curs. Si l'estudiant causa baixa abans d'iniciar-lo, es retornaran dos terços del preu públic de la matrícula, en cas de pagament únic, després de la presentació de la corresponent sol·licitud. En cas de pagament fraccionat, s'abonarà la quantitat que excedisca d'un terç del preu públic de matrícula.

L'anul·lació de la matrícula després d'iniciar-se el desenvolupament dels estudis no dona dret a la devolució de les taxes pagades, excepte en casos excepcionals a causa de malaltia greu o fallida econòmica de la unitat familiar, degudament justificats documentalment.
 
 
HI HA ALGUN TIPUS DE DESCOMPTE A l'HORA D'ABONAR LA MATRÍCULA?
 
Els estudiants de títols propis de postgrau i formació contínua no es poden acollir a les exempcions que preveu el decret de la Generalitat Valenciana que regula les taxes per prestació de serveis acadèmics universitaris per a cada curs acadèmic.
 

AUTOMATRÍCULA

 
AJUDA AL PROCEDIMENT D?AUTOMATRÍCULA (NOMÉS PER A AQUELLES PERSONES QUE JA HAN SIGUT ADMESES)
 
Una vegada formalitzat el pagament, l'estudiant rebrà una notificació amb les instruccions per a realitzar l'acte de matrícula a través de la plataforma de la Universitat de València.

Per a obtenir el manual amb les instruccions del procediment, cliqueu ACÍ

En cas de tenir algun dubte sobre aquest tema, contacteu amb nosaltres mitjançant l'adreça
electrònica: informacion@adeituv.es
 

PRÀCTIQUES

 
HI HA LA POSSIBILITAT DE REALITZAR PRÀCTIQUES EN EMPRESES O INSTITUCIONS?
 
Sí, sempre que ho preveja l'organització dels estudis. Aquestes pràctiques poden formar part del pla d'estudis (curriculars), i en aquest cas les han de realitzar tots els alumnes matriculats, o poden ser un complement formatiu addicional a la programació acadèmica (extracurriculars), i en aquest cas no és necessari que les realitzen tots els alumnes matriculats. Es poden fer fins a 900 hores de pràctiques.

Més informació: https://www.adeituv.es/practicas/postgrado-propios/?lang=ca
 
 
CAL FORMALITZAR ALGUN CONVENI PER REALITZAR LES PRÀCTIQUES EN EMPRESES/INSTITUCIONS?
 
Sí, és necessari subscriure un conveni entre la Universitat i l'empresa/institució per al desenvolupament de les pràctiques. Aquest conveni, que el gestiona la direcció dels estudis a través d'ADEIT, Fundació Universitat-Empresa de València, ha de recollir les dades bàsiques de l'activitat que es desenvoluparà durant les pràctiques, així com les signatures de l'alumne/a, dels tutors o tutores de l'empresa i dels tutors o tutores de la Universitat.
 

AVALUACIÓ

 
QUIN ÉS EL SISTEMA D'AVALUACIÓ?
 
L'organització de cada curs indica els procediments d'avaluació específics. En qualsevol cas, però, és requisit necessari per a obtenir el títol aprovar totes les assignatures dels estudis corresponents d'acord amb el procediment que estableix la guia docent.

Només quan s'ha acabat el postgrau i les actes estan tancades i registrades per la Universitat de València, es pot sol·licitar el certificat o títol acreditatiu de la formació. L'estudiant rebrà, al seu moment, una notificació amb les instruccions per obtenir-lo.

La qualificació final dels títols propis de postgrau és el resultat de la mitjana ponderada de les notes obtingudes en cadascuna de les assignatures, inclòs el TFM (en el cas dels títols de màster).

En el cas dels cursos de formació contínua, s'atorguen únicament les qualificacions d'apte o no apte.
 

EXPEDICIÓ DE TÍTOLS PROPIS I CERTIFICATS

 
QUI EXPEDEIX ELS TÍTOLS DE POSTGRAU?
 
Els títols propis de la Universitat de València són expedits pel rector o la rectora segons un model normalitzat i en queda constància en el registre de títols de la Universitat. En aquests títols es fa esment exprés que no tenen caràcter oficial.
 
 
QUINA TITULACIÓ OBTINC?
 
Títols propis

El fet de superar els estudis de màster de formació permanent dona dret a l'obtenció del corresponent títol de màster de formació permanent en '...' per la Universitat de València.El fet de superar els estudis de diploma d'especialització dona dret a l'obtenció del corresponent diploma d'especialització en '...' per la Universitat de València.

El fet de superar els estudis d'expert/a universitari/ària dona dret a l'obtenció del corresponent títol d'expert/a universitari/ària en '...' per la Universitat de València.

Una vegada superats els títols propis és possible sol·licitar un certificat que inclou: matèries, crèdits, modalitat d'impartició i nota.

Formació contínua

El fet de superar els estudis de certificat de formació contínua dona dret a l'obtenció del corresponent certificat de formació contínua en '...' per la Universitat de València.

I el fet de superar els estudis de microcredencials universitàries dona dret a l'obtenció de la corresponent certificació de microcredencial universitària en '...' per la Universitat de València.

Aquestes certificacions són d'aprofitament i inclouen la denominació del curs i el nombre de crèdits.

Les taxes d'emissió de títol o certificat que acredita la realització del curs per part de la Universitat de València no estan incloses en l'import de la matrícula, excepte en el cas de la formació contínua (certificat de formació contínua i microcredencial universitària).
Accés i Resultats d'Aprenentatge
Requisits titulació
Graduats o Llicenciats en Psicologia amb Títol de Màster de Psicologia General Sanitària, Psicòlegs Sanitaris Habilitats o Psicòlegs Especialistes en Psicologia Clínica.
Este diploma se centra en desenrotllar una especialització científic-professional per a estudiants de post-grau de psicologia, principalment, estudiants del Màster de Psicologia General Sanitària, així com per a investigadors pre i post-doctorals, interessats en projectes d'investigació relacionats amb la psicologia clínica i sanitària basada en l'evidència. Així mateix, donat el seu caràcter científic-professional, està orientat fins i tot per a professionals que desitgen estar actualitzats en els avanços nacionals i internacionals de pràctica clínica relacionada amb les intervencions psicològics en atenció primària, com serien psicòlegs clínics o altres professionals de la salut mental.
Criteris admissió
Graduats o Llicenciats en Psicologia amb Títol de Màster de Psicologia General Sanitària, Psicòlegs Sanitaris Habilitats o Psicòlegs Especialistes en Psicologia Clínica.
Estudiants als quals els quede menys d'un 10% per a obtindre el seu títol de grau, condicionats a l'obtenció del títol en el mateix any acadèmic.
Resultats d'aprenentatge
S'espera que els estudiants obtinguen una sèrie de competències relacionades amb 4 resultats d'aprenentatge claus:

1) Coneixement de la problemàtica de Salut Mental General en Atenció Primària de Salut.

2) Ferramentes i mètodes d'avaluació psicològica per a trastorns d'Ansietat i Depressió en Atenció Primària.

3) Intervencions psicològiques basades en l'evidència per a trastorns d'Ansietat i Depressió en Atenció Primària.

4) Anàlisi de dades de la pràctica clínica per a la millora de l'efectivitat terapèutica.

5) Competències específiques de treball en equip en centres d'atenció primària, en conjunt amb metges de família, infermeres i treballadors socials.
Contacte