Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/07/2025 10:00 | 01/07/2025 12:00 | ||
2 | 03/07/2025 10:00 | 03/07/2025 12:00 | ||
3 | 08/07/2025 10:00 | 08/07/2025 12:00 | ||
4 | 10/07/2025 10:00 | 10/07/2025 12:00 |
- Garcia Pineda, Miguel
- PDI-Titular d'Universitat
- Vicedega/Vicedegana / Vicedirector/a Ets
• Conéixer les possibilitats creatives en l'àmbit educatiu de la ferramenta H5P, instal·lada a l'Aula Virtual de la UV. H5P és una ferramenta que permet elaborar de manera senzilla i ràpida tot tipus de recursos interactius (presentacions, vídeos, qüestionaris, etc.). Ens centrarem en la creació i disseny de recursos educatius interactius
• Conéixer els formats multimèdia que accepta la ferramenta i millorar així l'ús de la ferramenta.
• Aprendre a com adaptar els continguts i/o crear des de zero tot un recurs multimèdia per a donar-li la característica d'interactivitat i així poder-lo emprar en un context de docència tant presencial com en línia.
• Treballar amb diferents tipus d'elements interactius que es permeten utilitzar en la ferramenta H5P.
• Connectar les qüestions dels elements interactius amb la ferramenta de Qualificacions de l'Aula Virtual.
• Posada en comú dels treballs realitzats perquè de manera cooperativa s'adquirisca una visió més holística de les possibilitats de la ferramenta
• Garantir la transferència del coneixement adquirit en el curs a la realitat de la docència en el context actual
• Competència tecnològica en l'ús de l'ordinador i en ferramentes TIC aplicades a l'àmbit educatiu
• Competència tecnològica en la composició de vídeos i/o presentacions interactives
• Competència lingüística treballant la comunicació efectiva mitjançant les il·lustracions i les imatges
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.
Superació del qüestionari.