El mòdul d'activitat tasca permet al professor comunicar les instruccions, recollir els treballs i proporcionar qualificacions i retroacció.
Els estudiants poden trametre qualsevol contingut digital (fitxers), com ara documents de processador de textos, fulls de càlcul, imatges o clips d'àudio i vídeo. Alternativament, o a més a més, la tasca pot requerir que els estudiants teclegin el text directament a l'editor de text. Una tasca també pot utilitzar-se per recordar als estudiants les tasques del «món real» que han de completar fora de línia, com ara obres d'art, i, per tant, que no requereixen cap tipus de contingut digital. Els estudiants poden trametre el treball de manera individual o com a membres d'un grup.
En la revisió de les tasques, els professors poden deixar comentaris i pujar fitxers de retroacció, com ara trameses corregides de l'estudiant, documents amb comentaris o retroacció d'àudio parlat. Les tasques poden qualificar-se amb una escala numèrica o personalitzada o amb un mètode de qualificació avançada, com ara una rúbrica. Les qualificacions finals es registren en el butlletí de qualificacions.