UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Docència i avaluació en línia amb Microsoft365

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + En línia síncrona
Llengua Castellà
Durada total 15
Durada en línia síncrona 10
Durada en línia asíncrona 5
Programa Convocatòria 'Docència i investigació'
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 15/06/2022
Data de finalització del curs 13/07/2022
Data d'inici d'inscripció 16/05/2022
Data de finalització d'inscripció 20/05/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 15/06/2022 15:00 15/06/2022 17:00 En línia
2 22/06/2022 15:00 22/06/2022 17:00 En línia
3 29/06/2022 15:00 29/06/2022 17:00 En línia
4 06/07/2022 15:00 06/07/2022 17:00 En línia
5 13/07/2022 15:00 13/07/2022 17:00 En línia
Professorat UV
  • Pla Castells, Marta
  • PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
  • Director/a Titulacio Master Oficial
Ver ficha
Objectius formatius

• Introduir les diferents eines de Microsoft365 i que serveixen per a fer costat als professors i estudiants que tenen el repte d'aprendre en un entorn cada vegada més col·laboratiu i mòbil
• La principal eina que es gastarà de Microsoft Teams. Una plataforma que crea un centre digital ideal perquè els professors imparteixin instrucció, milloren l'aprenentatge i interactuen en un espai en línia ric i atractiu
• Els participants del curs participaran en una sèrie d'activitats d'aprenentatge immersiu que crearan una sòlida comprensió de com utilitzar els equips Microsoft per a millorar la instrucció i satisfer les necessitats d'aprenentatge dels seus estudiants

 

Continguts

• Comprendre com crear un equip de classe de Microsoft en Office 365 emprant Microsoft Teams. Duplicació dels grups de Moodle i creació de nous grups per a tasques de recerca. Programació de tutories i reunions
• Iniciació a la pissarra digital Microsoft Whiteboard i el seu ús com eina de presentació i treball cooperatiu
• Iniciació al bloc de notes Microsoft OneNote Utilització en distribució de tasques i supervisió de treball de l'alumnat
• Iniciació a la plataforma Microsoft Stream i la utilització de vídeos a classe
• Iniciació en Microsoft Forms. Creació de formularis i enquestes

Competències que es desenvoluparan

• Establir objectius d'aprenentatge professional per a explorar i aplicar els enfocaments pedagògics que la tecnologia fa possibles i reflexionar sobre la seva eficàcia.
• Identificació, exploració, avaluació, curació i adopció de nous recursos i instruments digitals per a l'aprenentatge.
• Crear experiències perquè els estudiants facin contribucions positives i socialment responsables i exhibeixin un comportament empàtic en línia que construeixi relacions i comunitat.
• Utilitzar la tecnologia per a crear, adaptar i personalitzar experiències d'aprenentatge que fomenten l'aprenentatge independent i s'adapten a les diferències i necessitats dels alumnes.

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:

• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
• Realització de les tasques intermèdies que es lliuraran i seran corregides. Realitzar les dues tasques d'avaluació

Inscripció