Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 25/06/2025 09:30 | 25/06/2025 14:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 27/06/2025 09:30 | 27/06/2025 14:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 30/06/2025 09:30 | 30/06/2025 14:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 02/07/2025 09:30 | 02/07/2025 14:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
5 | 04/07/2025 09:30 | 04/07/2025 14:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
- Categoria professional, tenint prioritat el PDI amb una dedicació a temps complet.
- Distribució equilibrada per Centres de la universitat.
- Ordre d’entrada de les sol·licituds.
- Maruenda Bataller, Sergio
- PDI-Titular d'Universitat
- Montañes Brunet, Elvira
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
SILVIA SOLA VIÑALS
Universitat Autònoma de Barcelona
1. Millorar la pràctica docent en anglès del professorat experimentat en aquesta mitjançant metodologies actives aplicades a l’entorn EMI.
2. Formar professorat novell en docència en anglès mitjançant metodologies actives aplicades a EMI.
3. Fomentar l'intercanvi de bones pràctiques en anglès a través de l'organització de tallers, seminaris i sessions de micro-teaching.
1. Introducció a EMI
2. Metodologia docent i planificació de les classes
3. Comunicar la ciència
4. Estratègies d'ensenyament reflexiu EMI
5. Avaluació
En finalitzar aquesta activitat, s'enviarà per correu electrònic un enllaç amb el qual es podrà accedir al qüestionari d'avaluació de Secretaria Virtual. L'objectiu és obtenir una valoració sobre la satisfacció dels participants sobre la formació rebuda.
Aquelles persones que no renuncien al curs dins del període indicat seran penalitzades i se’ls aplicarà la normativa que hi ha establerta en el SFPIE a aquest efecte.
(https://www.uv.es/sfpie/formacio/Normativa_31_juliol.pdf).