UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Habilitats emocionals a l'aula. Transició al món professional. Propostes pedagògiques de millora

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 16
Durada en línia síncrona 16
Programa Oferta pròpia -SFPIE
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 19/05/2022
Data de finalització del curs 09/06/2022
Data d'inici d'inscripció 16/02/2022
Data de finalització d'inscripció 07/03/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 19/05/2022 09:00 19/05/2022 13:00 Aula 2.1 SFPIE
2 26/05/2022 09:00 26/05/2022 13:00 Aula 2.1 SFPIE
3 02/06/2022 09:00 02/06/2022 13:00 Aula 2.1 SFPIE
4 09/06/2022 09:00 09/06/2022 13:00 Aula 2.1 SFPIE
Professorat UV
  • Valero Carrero, Susana
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Objectius formatius

1.- Aquisició i desenvolupament d’habilitats emocionals a l´aula.

2.-Impacte de les emocions a la nostra vida personal i professional.

3.-Història de la Inteligència emocional

4.-Entorn VUCA i aplicabilitat de les habilitats emocionals.

5.-Dinàmiques grupals e individuals

6.-Mindfullness

7.- Adaptació al canvi.

En funció dels objectius desenvoluparem continguts i pràctiques per a l´adquisició de habilitats emocionals que impacten directament en el nostre entorn profesional, personal, cultural.

Vorem la Història de la Inteligencia Emocional, la seua evolución i la importancia a l´actualitat.

Aplicar continguts emocionals a l´aula per a la formació de persones emocionalment solventes i amb capacitat de adaptabilitat als canvis

Competències que es desenvoluparan

Habilitats interpersonals, intrapersonals, a les organitzacions. I estudiarem el impacte que tenen a la societat. Valors i actitus que es desprenen d´aquestos aprenentatges

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Treball en equip i proba individual per a veure si han desenvolupat determinades habilitats emocionals.

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció