UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Metodologies actives i col·laboratives en TIC: scape room i realitat augmentada

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona
Llengua Castellà
Durada total 30
Durada en línia asíncrona 30
Programa Formació contínua
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2024-2025
Edició 01
Any del pla de formació 2025
Data d'inici del curs 14/10/2025
Data de finalització del curs 18/11/2025
Data d'inici d'inscripció 09/09/2025
Data de finalització d'inscripció 18/09/2025
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Professorat no UV

Jose Soriano Vanaclocha

 

Pedagog amb més de 20 anys d'experiència en l'àmbit TIC i l'educació.
Expert en la Gestió de la Formació a Distància per la Universitat Complutense de Madrid. Autor del llibre «Publicació de continguts interactius i presentació de projectes» editat per la Universitat de València. Premiat per l'Institut Nacional d'Administracions Públiques (INAP) al Premi a la qualitat de materials didàctics en 2010 amb un projecte de la Diputació de València.
Experiència amb més de 2.000 hores d'impartició de cursos presencials i en línia.

Objectius formatius

 

● Desenvolupar estratègies per a l'elaboració de recursos didàctics interactius
● Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d'utilització dels
● recursos de generació pròpia per a la creació d'una fuita room educatiu.
● Desenvolupar estratègies per a l'elaboració de recursos didàctics interactius
● Crear un projecte d'aula per al desenvolupament d'una fuita room educatiu.

Competències que es desenvoluparan

1 Disseny d'experiències interactives
2 Creació de continguts digitals
3 Ús d'eines de realitat augmentada
4 Recerca en IA educativa

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Lliurament de totes les tasques del curs

Inscripció