Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 26/05/2025 10:00 | 26/05/2025 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 30/05/2025 10:00 | 30/05/2025 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 02/06/2025 10:00 | 02/06/2025 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 06/06/2025 10:00 | 06/06/2025 14:00 | Aula 2.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Montañes Brunet, Elvira
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a Curs
1. Utilitzar l'anglès acadèmic per a la redacció d'articles científics: planificació, objectius, estructura, edició.
2. Utilitzar l'anglès acadèmic per lliurar presentacions científiques: preparació i planificació, objectius, estructura i lliurament. La secció Q & A.
3. Reconèixer algunes característiques de la comunicació en general i de la comunicació acadèmica en particular: finalitat comunicativa, audiència, registre i estil.
4. Conèixer el paper de la comunicació no verbal.
5. Entregar una mini-presentació en anglès.
6. Avaluar presentacions (rubrics).
1. Anàlisi d'articles científics: tècniques de lectura i escriptura paral·lela.
2. Planificació i preparació de presentacions.
3. Lliurament de presentacions.
4. Autoavaluació i avaluació entre iguals de presentacions.
1 Ser capaç de comunicar-se eficaçment en anglès en contextos acadèmics: modalitat escrita, treballs.
2 Ser capaç de comunicar-se eficaçment en anglès en contextos acadèmics: modalitat oral, presentacions.
3 Ser capaç de comunicar-se eficaçment en anglès en contextos acadèmics: modalitat oral, comunicació interpersonal.
Lliurament d'una mini-presentació a avaluar per parells.
Realització d'una mini-presentació que serà avaluada per la resta de participants.