
El passat 15 de gener va tindre lloc en la Facultat d'Economia un seminari que va comptar amb la participació de quatre destacats egressats del Màster en Creació i Gestió d'Empreses Innovadores de la Universitat de València, que van compartir la seua experiència des de la finalització dels seus estudis en el Màster.
La primera egressada a intervenir va ser María Orero, premi extraordinari del curs 2018-19. María va explicar la seua visió sobre la innovació en organitzacions empresarials a partir de la seua experiència en el seu lloc de treball actual com a gestora d'innovació en la companyia Dacsa Group. També va relatar els requisits i condicions per a aconseguir l'estatus d'organització innovadora. A continuació, Deyanira Sánchez, també destacada egressada del curs 2018-19, va descriure la seua llarga trajectòria professional iniciada a Xile fins al seu lloc actual com a tècnica de promoció i difusió del Parc Científic de la UV, tasca que compagina amb la preparació del llançament de la seua start-up, desenvolupada a partir del seu Treball de Fi de Màster.
A continuació, Luis Roig, egressat del curs 2013-14, va explicar com va iniciar la seua aventura emprenedora, just a la finalització del Màster, amb el llançament de Drawfolio, també a partir del seu TFM. Luis va compartir la seua visió de l'emprenedoria i va relatar les diferents etapes per les quals ha passat el seu projecte empresarial fins a convertir-se en la companyia actual, situada en el mateix campus de Tarongers. Finalment, Diego Carrizo, diplomat de la promoció 2011-12, va oferir un recorregut sobre la seua àmplia experiència com a emprenedor i va desgranar els seus encerts i errors, així com valuoses lliçons i consells per a futurs emprenedors com els assistents a la xarrada. Les quatre intervencions van tindre un excel·lent acolliment entre els alumnes del Màster, els quals van formular preguntes i van mantenir un ric i fructífer debat amb els convidats.