CONVOCATÒRIA 2023
Bases de la convocatòria
- Data publicació DOGV: 28/03/2023
- Ampliació termini de presentació de sol·licituds.
Presentació de sol·licituds: Fins al 22/05/2023
Resolució provisional de persones admeses i excloses (publicada Tauler UV el 26/05/2023)
Resolució definitiva de persones beneficiàries (publicada al Tauler UV el 12/06/2023)
DOCUMENTS PER A LA DESCÀRREGA
- Proposta de pràctiques internacionals (document habilitat en aquest enllaç)
INSCRIPCIÓ
La presentació de la sol·licitud es realitzarà a través de la Seu Electrònica de la Universitat de València seguint les següents indicacions:
- Completar el formulari disponible en aquest enllaç https://links.uv.es/uvempren/UJIE_FORMULARIO, descarregar-lo en pdf i signar-lo de manera manuscrita o electrònica.
- Completar la proposta de pràctiques amb les dades de l'entitat d'acolliment, mitjançant el document habilitat en aquest enllaç https://links.uv.es/uvempren/UJIE_2023.
- En el cas de no tenir entitat d'acolliment en el moment de la inscripció, necessàriament s'haurà d'aportar un document que descriga els sectors econòmics, el tipus d'empresa i destinacions d'interès.
- Accedir a l’enllaç https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menuSEU.jsp?idtramite=EXPSOLP2U.
- En la pestanya “General”, s'ha de triar:
Tipus d'Unitat: Serveis universitaris, generals i centrals.
Òrgan al qual es dirigeix: UNITAT D'EMPRENEDORIA (UVEMPRÉN).
Tramitació desitjada: Gestions específiques de la unitat. UJIE_2023.
- En la pestanya “Fitxers adjunts” s'haurà d'adjuntar:
El formulari resultant del apartat 1, signat de manera manuscrita o electrònica.
La proposta de pràctiques amb les dades de l'entitat d'acolliment, resultant de l'apartat 2.
Còpia del document que acredite el nivell d'idioma.
Còpia del DNI/NIE.
En el cas que les persones no tinguen residència fiscal en territori espanyol, certificat de residència fiscal emès per les autoritats competents del país de residència.
PREMIS I AJUDES
Per a això es concedeixen fins a 25.000 € en ajudes per a la realització de pràctiques extracurriculars d'un o dos 2 mesos de duració, relacionades amb la idea de negoci que presente la persona beneficiària.
- Pràctiques d'un mes de duració: 1.250 €.
- Pràctiques de dos mesos de duració: 2.500 €.
Les pràctiques es podran realitzar en organitzacions d'acolliment situades als països elegibles del programa Erasmus+.
REQUISITS
Les persones participants han d'estar matriculades a la Universitat de València en estudis de grau, màster o doctorat oficial durant el curs acadèmic 2022-2023 o 2023-2024
Disposar del nivell B2, almenys, en la llengua del país de destinació / llengua de treball (diferent a l´espanyol), entre altres requisits reflectits en la convocatòria.