UVemprénUniversitat de València Logo del portal

e-commerce i màrqueting digital

e-commerce i màrqueting digital
Resum Coneix el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
Course Calendar From 16/10/2023 to 18/10/2023
Inscription From 09/01/2023 to 04/10/2023
Price Gratuït amb Beca Santander
Edition Segona
Hours 10
Places 40
Teaching mode Synchronous line
Language Spanish
Destination PhD Student
DEGREE Student
Exchange student
MASTER Student
Alumni UV
Admission
Admission criteria

Pueden optar a estos cursos los siguientes colectivos:

  • Estudiantado de grado, máster y doctorado oficial de la Universitat de València.
  • Alumni de la UV de los últimos tres años.
  • Alumnado del título propio de experto en startup management.
  • Personal de las empresas vinculadas al Parc Científic UV y a la incubadora AgrotecUV.
Procedure

PROCEDIMENT. Has de seguir els 3 passos:

1 Omplir el formulari

2 Sol·licitar la beca per ENTREU amb una instància general dirigida a la Unitat d’Emprenedoria (UVemprén) mitjançant el tràmit “UVemprén-CAMPUS-2023

i adjuntar:

Formulari de sol·licitud: Annex II: Model de sol·licitud.

3 Sol·licitar la beca a SANTANDER UNIVERSIDADES mitjançant la plataforma BECAS SANTANDER.

Target
  • Conèixer el context actual de l'e-commerce i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
  • Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un e-commerce.
  • Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
  • Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
  • Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web d'e-commerce.
  • Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
  • Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
  • Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.
Contents

Bloc I:

  • Context, eines i estratègies digitals en un projecte d'e-commerce.
  • Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.
  • Fonaments de l'e-commerce: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.
  • Analítica web i KPIs d'un e-commerce.

Bloc II:

  • Com crear una botiga en línia (pràctica).
  • Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.
Methodology

Sessió teòric-pràctica

Sessions
Sessions Date and time of start Date and time of finish
1 16/10/2023 15:30 16/10/2023 20:30
2 18/10/2023 15:30 18/10/2023 20:30
Professor
External Professors

Leticia Gonzálbez

CMO en Sesame HR

Adrián Basols

Responsable CRM en Sesame HR

Organization
Organizators