ADMISSIÓ
CRITERIS D'ADMISSIÓ
- Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València del curs 2025/2026.
- Egressats de la Universitat de València dels últims tres anys amb un projecte actiu en la Xarxa de preincubadores d'Emprenedoria de la UV.
PROCEDIMENT
- 1 Emplena el model de resum.
(pdf)
- 2 Sol·licita inscripció completant la següent enquesta: (link) i adjunta el resum a dalt esmentat.
OBJECTIUS
- Conèixer el context actual del comerç electrònic i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
- Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un comerç electrònic.
- Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
- Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
- Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web de comerç electrònic.
- Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
- Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
- Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.
CONTINGUTS
- Bloc I:
-Context, eines i estratègies digitals en un projecte de comerç electrònic.
-Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.
-Fonaments del comerç electrònic: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.
-Analítica web i KPIs d'un comerç electrònic.
- Bloc II:
-Com crear una botiga en línia (pràctica).
-Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.
METODOLOGÍA
Sesión teórico práctica.
SESSIONS
SESSIONS | DATA I HORA D'INICI | DATA I HORA DE FINALITZACIÓ |
1 | 24/10/2025 09:30 | 24/10/2025 13:30 |
PROFESSORAT
Leticia Gonzálbez
CMO en Sesame HR