UVemprénUniversitat de València Logo del portal

E-COMMERCE I MÀRQUETING DIGITAL

ADMISSIÓ

CRITERIS D'ADMISSIÓ

  • Alumnat de qualsevol grau, màster o doctorat oficial de la Universitat de València del curs 2025/2026.
  • Egressats de la Universitat de València dels últims tres anys amb un projecte actiu en la Xarxa de preincubadores d'Emprenedoria de la UV.

PROCEDIMENT

  • 1 Emplena el model de resum.

(pdf)

  • 2 Sol·licita inscripció completant la següent enquesta: (link) i adjunta el resum a dalt esmentat.

OBJECTIUS

  • Conèixer el context actual del comerç electrònic i el paper del màrqueting digital en l'estratègia de negoci.
  • Adquirir les competències per a construir i posar en marxa un pla de màrqueting digital per a un comerç electrònic.
  • Comprendre i analitzar la relació entre consumidor-usuari-empresa que es dona en el mitjà digital.
  • Entendre la importància del màrqueting digital en la presència d'una marca en Internet .
  • Adquirir les capacitats per a afrontar el desenvolupament d'un projecte web de comerç electrònic.
  • Acostar conceptes clau del màrqueting digital com a usabilitat, analítica, accessibilitat i disseny UX/UI.
  • Conèixer i saber triar les eines adequades per a desenvolupar un projecte de màrqueting digital amb èxit.
  • Establir els objectius i KPIs que ajudaran a validar l'èxit del pla de màrqueting digital.

CONTINGUTS

  • Bloc I:

-Context, eines i estratègies digitals en un projecte de comerç electrònic.

-Estratègies de màrqueting digital per a la venda en línia.

-Fonaments del comerç electrònic: conceptes bàsics per a crear una botiga en línia.

-Analítica web i KPIs d'un comerç electrònic.

  • Bloc II:

-Com crear una botiga en línia (pràctica).

-Configuració d'una botiga en línia a basada en el model de negoci, el públic al qual ens dirigim i els fonaments de disseny i usabilitat web.

METODOLOGÍA

Sesión teórico práctica.

SESSIONS

 
SESSIONS DATA I HORA D'INICI DATA I HORA DE FINALITZACIÓ
1 24/10/2025 09:30 24/10/2025 13:30

 

PROFESSORAT

Leticia Gonzálbez

CMO en Sesame HR