UVemprénUniversitat de València Logo del portal

El dijous 23/02 tindrà lloc la 2a Sessió del Mòdul Formatiu - Pla d'empresa impartit per SECOT

  • February 15th, 2023
Cartell segona sessió Mòdul Formatiu - Pla d'Empresa SECOT

L'Aula d'Emprenedoria de l'Experiència és un espai d'aprenentatge especialitzat en emprenedoria, dirigit a l'estudiantat de la UV i mentoritzat per l'entitat SECOT (Sèniors Espanyols per a la Cooperació Tècnica).

La docència d'aquest mòdul es duu a terme per formadors SECOT. La primera sessió va tindre lloc el passat 26 de gener, una sessió on es van desenvolupar conceptes introductoris. La formació va ser molt dinàmica i els alumnes van poder participar de manera activa, compartint les seues pròpies experiències amb la resta de companys, ajudant a conéixer de primera mà el procés d'elaboració d'un Pla d'Empresa.

El programa formatiu complet es divideix en 6 sessions presencials que es detallen a continuació:

  • SESSIÓ 1 - L'EMPRENEDOR I LA IDEA  (26 de gener de 2023)
  • SESSIÓ 2 - ANÀLISI INTERNA I EXTERN  (23 de febrer de 2023)
  • SESSIÓ 3 - PLA DE MÀRQUETING I ESTRATÈGIA COMERCIAL (22 de març de 2023)
  • SESSIÓ 4 - PLA D'OPERACIONS I PRODUCCIÓ (20 d'abril de 2023)
  • SESSIÓ 5 - ORGANITZACIÓ, ASPECTES JURÍDICS I LABORALS (18 de maig de 2023)
  • SESSIÓ 6 - EL PLA ECONÒMIC FINANCER (21 de juny de 2023)

Per tant la següent sessió "Anàlisi interna i externa" es realitzarà el 23 de febrer i serà la docent Alicia Mas l'encarregada d'impartir-ho. En ella s'abordaran els següents punts:

  • Anàlisi DAFO
  • El diagnòstic de la situació actual
  • Comentaris sobre un cas pràctic d'una gran empresa

Per a ampliar la informació sobre aquest Mòdul Formatiu pots consultar el següent enllaç.

Us esperem!