
Dijous passat 23 de febrer es va realitzar la segona sessió del Mòdul Formatiu – Pla d'Empresa impartit per SECOT.
En aquesta segona sessió els assistents van poder aprofundir en l'anàlisi interna i externa, dins del procés de plantejament estratègic d'una empresa.
Els docents Alicia Mas i Modesto Encabo van preparar una sessió que va començar amb una part explicativa on es van desenvolupar diferents punts:
- Què permet l'anàlisi interna i externa.
- Què requereix per a dur-se a terme.
- Com és el procés de plantejament estratègic.
- Fases de l'anàlisi externa.
- Anàlisi de l'entorn.
- Anàlisi interna: metodologia.
- Exemples reals.
Aquesta part teòrica es va anar alternant amb treballs en grups dels assistents, que van realitzar una anàlisi DAFO d'un cas pràctic i també de casos reals, la qual cosa va oferir una visió molt concorde a la realitat.
La següent sessió s'impartirà el 22 de març per Enric Trull, on s'abordarà el "Pla de màrqueting i estratègia comercial"
Pots consultar ací el detall de les pròximes sessions.