UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

Claus per a l'elaboració d'una bona prova de rendiment d'elecció múltiple

Target PDI
Method of impartition Online asynchronous + Presential
Language Spanish
Total duration 6
Presential duration 4
Asynchronous online duration 2
Program PAD
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 30/05/2025
End date of the course 04/06/2025
Registration start date 05/05/2025
Registration end date 12/05/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 30/05/2025 09:30 30/05/2025 11:30 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 04/06/2025 09:30 04/06/2025 11:30 Aula PB SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
UV Faculty
  • Sancerni Beitia, Maria Dolores
  • PDI-Titular d'Universitat
Ver ficha
Training objectives

L'objectiu del curs és capacitar per a l'elaboració de proves de rendiment de qualitat, així com en la valoració de la seua eficàcia i utilitat.

Continguts:

Com construir una taula d'especificació
Normes per a la redacció de preguntes objectives, tant d'elecció múltiple com d'altres formats.
Criteris per a valorar la qualitat de les preguntes d'avaluació
Introducció a l'elaboració de bancs de preguntes

Contents

Com construir una taula d'especificació
Normes per a la redacció de preguntes objectives, tant d'elecció múltiple com d'altres formats.
Criteris per a valorar la qualitat de les preguntes d'avaluació
Introducció a l'elaboració de bancs de preguntes

Competencies to be developed

Capacitar als participants per a:
- Elaborar correctament taules d'especificació prèvies a la redacció de preguntes
- Redactar preguntes objectives d'avaluació d'acord amb els estàndards proporcionats
- Detectar i corregir fallades en l'elaboració de proves de rendiment
- Elaborar rúbriques de correcció adequades
 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
•    Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
•    Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.
 

Inscription