Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 26/05/2025 10:00 | 26/05/2025 13:00 | AULA F2.4 FAC.QUIMICA | Faculty of Chemistry |
2 | 29/05/2025 10:00 | 29/05/2025 13:00 | AULA F2.4 FAC.QUIMICA | Faculty of Chemistry |
3 | 02/06/2025 10:00 | 02/06/2025 13:00 | AULA F2.4 FAC.QUIMICA | Faculty of Chemistry |
4 | 05/06/2025 10:00 | 05/06/2025 13:00 | AULA F1.4 FAC.QUIMICA |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Segarra Marti, Javier
- PI-Invest Cont Ramon y Cajal
- Perez Guaita, David
- PI-Invest Cont Ramon y Cajal
Objectius d'aprenentatge específics:
the Revisar les característiques generals de l'aplicació MSCA-PF.
and Assimilar i assajar la redacció de les diferents parts d'una proposta MSCA-PF.
To Per exposar de manera clara i concisa els teus objectius.
To Adquirir experiència pràctica redactant una proposta de finançament.
the Conèixer els diferents aspectes que fan que una proposta tingui èxit
Continguts:
the Unitat 1: Introducció al programa MSCA-PF. Parts d'una proposta MSCA-PF.
. Unitat 2: Excel·lència I: Defineix els teus objectius i metes. Emmarcant l'estat de la tècnica.
Unitat 3: Excel·lència II: Metodologia; quant és suficient. Ciència oberta i aspectes multidisciplinaris. Seleccionant l'amfitrió òptim i construint sinergies.
. Tema 4: Impacte: Enquadrament de la seva estratègia de difusió. Claus per a l'impacte.
. Unitat 5: Implementació: Consells per a la programació de les activitats proposades. Definició de riscos i estratègies de contingència adequades.
Tema 6: Visió general: Què fa que una proposta tingui èxit? Sessió de pluja d'idees
Sessions asíncrones: Es realitzaran tres sessions asíncrones d'1 hora, permetent als assistents realitzar activitats relacionades amb seccions de les seves propostes hipotètiques. Aquestes sessions estan dissenyades per proporcionar tant temps com un espai reflexiu per desenvolupar les seves idees.
Al final del curs s'espera que els estudiants siguin capaços de:
understand comprendre el propòsit i els objectius del programa de finançament MSCA-PF.
the presentar una sol·licitud al portal Tenders and Funders de la Comissió Europea.
the identificar i pensar a través dels punts clau a abordar abans de començar a escriure una aplicació.
a redactar una aplicació MSCA-PF competitiva.
the donar forma a la narrativa de la proposta per aprofitar al màxim els seus punts forts específics.
to Aprendre a avaluar i proporcionar retroalimentació als altres sobre les sol·licituds de finançament
Per aprovar l'assignatura, l'alumnat ha de completar i pujar el 100% de les tasques sol·licitades al llarg del curs i ha de complir el percentatge d'assistència presencial del 85%