UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

DE LA PARADOXA DE LA DESIGUALTAT AL MIRATGE DE LA IGUALTAT. LA IGUALTAT DE GÈNERE A LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Target PAS, PDI
Method of impartition Online asynchronous + Online synchronous
Language Valencian
Total duration 20
Synchronous online duration 3
Asynchronous online duration 17
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2025-2026
Edition 01
Training plan year 2026
Start date of the course 08/06/2026
End date of the course 15/07/2026
Registration start date 15/04/2026
Registration end date 28/04/2026
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 08/06/2026 09:30 08/06/2026 11:00 Online
2 22/06/2026 09:30 22/06/2026 11:00 Online
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Serrano Magdaleno, M. Pau
  • PTGAS-Ets Comunicacio-Continguts
Ver ficha
Training objectives

Sensibilitzar i fomentar el coneixement de la matèria d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes.
 

Contents


•    Introducció als conceptes entorn de la igualtat entre dones i homes
•    Diagnòstics de les desigualtats de les dones en la Universitat de València.
•    Polítiques públiques per a la igualtat de gènere en la Universitat de València. Plans d’Igualtat
•    Genuïnes. Dones rellevants en la Universitat de València.
•    Comunicació i llenguatge igualitari i no sexista.
•    Prevenció de la violència de gènere.

Competencies to be developed

- Comprendre els conceptes bàsics relacionats amb la igualtat de gènere, la discriminació i les polítiques d’igualtat.
- Identificar les desigualtats de gènere presents en l’àmbit universitari i en la societat en general.
-  Conèixer el marc normatiu i institucional que regula la igualtat entre dones i homes, especialment en l’àmbit universitari.
- Analitzar els continguts i objectius dels Plans d’Igualtat de la Universitat de València.
 

Criteria and procedure for evaluation of the activity

CONSULTAR NORMATIVA:normativa del SFPIE

Inscription