Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 19/06/2024 10:00 | 19/06/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 26/06/2024 10:00 | 26/06/2024 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Garcia Ros, Rafael
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
1.- Determinar la utilitat de l'avaluació com un recurs per a facilitar l'aprenentatge a les nostres aules .
2.- Analitzar les característiques a les quals han de respondre les rúbriques, els tipus de rúbriques existents i la seua utilitat en el context universitari
3.- Identificar recursos per a la localització i elaboració de rúbriques
4.- Determinar les dificultats i problemàtiques més comunes en el desenvolupament, aplicació i utilitat de les rúbriques en contextos universitaris, plantejant estratègies d'actuació per a superar-les.
5.- Dissenyar i aplicar una rúbrica en un projecte de treball d'una matèria concreta, especificant les seues possibles diverses modalitats d'utilització.
6.- Analitzar la relació entre la utilització de rúbriques, autoregulació de l'aprenentatge i millores en els resultats d'aprenentatge.
1.-Avaluar per a aprendre És l'avaluació una eina més per a facilitar l'aprenentatge?
2.- Les rúbriques com a instrument d'avaluació. Característiques, tipologies i recursos.
3.- Disseny i aplicació de rúbriques en contextos universitaris: Utilitats i barreres. Estratègies per a la seua utilització efectiva.
4.- Les rúbriques com a eina per a promoure l'autoregulació de l'aprenentatge, suport de la retroalimentació i avaluació del desenvolupament de competències.
Dissenyar, aplicar i valorar rúbriques de manera efectiva
Desenvolupar estratègies per a superar problemàtiques i barreres en la seua aplicació
Aplicar estratègies bàsiques de validació de rúbriques
Participació activa en les sessions de treball.
Elaboració d'una rúbrica relativa a un projecte de treball d'una matèria pròpia.
Valoració crítica de les rúbriques elaborades per altres participants del curs