Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 06/11/2025 10:00 | 06/11/2025 14:00 | Aula 1.2 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 13/11/2025 10:00 | 13/11/2025 14:00 | Aula PB SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Sanchis Polo, Angeles
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
- Ruiz Sancho, M. Paz
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
- Aller Moran, Pablo Miguel
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
- Perez Olmedilla, Marcos
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
- Garcia Perez, Rosa
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
- Moreno Mercer, Jane Maria
- PAS-E.T.S. Gestio d'Investigacio
L'objectiu del curs és el coneixement per part dels assistents de les qüestions clau per a participar en una proposta de HE, tant amb el paper de soci com amb el de coordinador, com ara pressupost, taula de riscos, qüestions transversals com genero, ètica, sostenibilitat, innovació social, ciència oberta,..
El coneixement d'aquesta informació permet incrementar la credibilitat de cada participant com a potencial soci i l'elaboració d'una estratègia eficient.
- Desenvolupament d'habilitats per a dissenyar i escriure propostes de projectes de recerca i innovació ambiciosos i d'alt impacto
- Capacitat per a identificar oportunitats d'innovació i transferir resultats de recerca a la pràctica.
- Capacitat per a elaborar un pla de comunicació, amb especial atenció a la divulgació de la ciència a través de diferents canals i mitjans.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a