Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 13/05/2024 09:30 | 13/05/2024 13:30 | Aula 4204, edificio D.2º Piso campus burjassot | Faculty of Physics |
- Vijande Asenjo, Javier
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
- Responsables de Gestio Academica
- Coordinador/a Titulacio de Grau
- Ballester Pallares, Facundo
- PDI-Catedratic/a d'Universitat
Curs dirigit: especialment a professorat d'àrees de ciències que manegen qüestions numèriques.
Ús avançat de l'Aula Virtual de la Universitat de València amb CalcMe WIRIS. WIRIS és una eina avançada de càlcul i avaluació per a l'educació matemàtica i científica que s'integra amb les plataformes educacionals basades en Internet d'ús més comú com Moodle, Black Board,Sakai o Canvas.
El sistema WIRIS implementat a l'Aula Virtual de la Universitat de València permet la creació de qüestions, exercicis i problemes de matemàtiques i ciències, programables i avaluables de manera automàtica.
WIRIS, en combinació amb Moodle, oferix controls, mòduls d'autoavaluació, preguntes obertes i retroalimentació, entre altres possibilitats. Entre les seues característiques més rellevants, cal destacar el maneig avançat de la simbologia i el llenguatge de les matemàtiques, així com la generació de qüestionaris diferents per a cada alumne que es connecta a la plataforma, mitjançant paràmetres aleatoris. Este sistema requerix un cert nivell de coneixements de programació per part del professor per a utilitzar-lo de manera eficient, per la qual cosa el curs està dirigit especialment a professorat d'àrees de ciències que manegen qüestions numèriques.
El present curs de formació oferix una introducció a WIRIS al professorat interessat en:
- Creació de qüestions utilitzant l'entorn WIRIS en combinació amb Moodle.
- Tipus de qüestions.
- Variables generals de l'exercici.
- Variables i valors aleatoris.
- Programació i implementació de les equacions necessàries.
Al final del curs l'alumnat serà capaç de:
• Crear cuestion autoevaluables utilitzant l'entorn WIRIS en combinació amb Moodle.
• Crear qüestionaris incorporant estes qüestions de tal forma que l'alumne i el professor puguen utilitzar-les en la realització de proves d'avaluació contínua.
• Compliment de la normativa del SFPIE, que implica assistir a un mínim del 85% de les sessions presencials o síncrones