UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

La pràctica de la investigació qualitativa

Target PDI
Method of impartition Presential
Language Spanish
Total duration 8
Presential duration 8
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2021-2022
Edition 01
Training plan year 2022
Start date of the course 30/06/2022
End date of the course 01/07/2022
Registration start date 16/02/2022
Registration end date 07/03/2022
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 30/06/2022 09:30 30/06/2022 13:30 Aula 1.2 SFPIE Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
2 01/07/2022 09:30 01/07/2022 13:30 Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE)
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

Non-UV faculty

Mari Cruz Sánchez Gómez

Training objectives
  • Capacitat de seleccionar la manera de produir i buscar informació qualitativa, conforme a criteris científics. 
  • Capacitat d'utilitzar i adaptar les diferents tècniques necessàries per a obtindre dades qualitatives.
Contents

Fonaments de la perspectiva qualitativa. Dissenys del recorregut metodològic i selecció de tècniques en funció de l'objecte d'investigació. La pràctica de la investigació qualitativa.
Diferents eines de recollida d'informació: observació, entrevistes, grups de discussió, mostra qualitativa i preparació de dades, qualitat en la investigació qualitativa. Perspectiva actual: cap als Models Mixtos.

Criteria and procedure for evaluation of the activity

Asistencia, como mínimo, al 85% de les horas presenciales y hacer las tareas obligatorias fijadas en el programa o encargadas por el/la tutor/a o profesor/a.