Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 21/10/2025 16:30 | 21/10/2025 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 23/10/2025 16:30 | 23/10/2025 19:30 | Aula 2.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Se seleccionarán las persones participantes de acuerdo con los criterios siguientes:
- Para aquellos cursos que tengan requisitos específicos, se tiene que comprobar que efectivamente las personas solicitantes los reúnen.
- Se otorgará preferencia a las peticiones de aquellas personas solicitantes que no hayan realizado cursos de características parecidas en los últimos tres años.
- Así mismo, se otorgará preferencia a aquellos que no hayan realizado cursos de formación en los últimos tres años.
- En caso de empate entre solicitantes en aplicación de los anteriores criterios, habrá que ajustarse al riguroso orden de entrada de las solicitudes (día y hora de presentación)
José Soriano Vanaclocha
• Comprendre els fonaments teòrics i pràctics de la ludificació educativa.
• Identificar i utilitzar els diferents tipus de jugadors i les seves motivacions per a personalitzar la ludificació.
• Dominar els elements del joc (mecàniques, dinàmiques i narratives) per a crear experiències d'aprenentatge atractives.
• Utilitzar i seleccionar eines digitals per a crear jocs aplicables a l'aula.
BLOC 1: Neuroeducació i ludificació
BLOC 2: Tipus de jugadors
BLOC 3: Elements del joc
BLOC 4: Eines per a aplicar els jocs a l'aula
1. Comprendre els principis de la neuroeducació i la seva aplicació en la ludificació.
2. Identificar i diferenciar els tipus de jugadors i les seves motivacions.
3. Dissenyar experiències d'aprenentatge ludificades que fomentin la motivació i el compromís dels estudiants.
4. Utilitzar eines digitals per a desenvolupar jocs educatius personalitzats.
5. Fomentar la creativitat i la innovació en el disseny d'experiències d'aprenentatge.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a