Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 27/05/2025 09:00 | 27/05/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
2 | 29/05/2025 09:00 | 29/05/2025 14:00 | Aula 1.1 SFPIE | Lifelong Learning and Educational Innovation Service (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents: • Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen. • S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys. • Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys. • En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Badenes Ribera, Laura
- PDI-Titular d'Universitat
- Director/a Titulacio Master Oficial
- Director/a de Departament
El meta-anàlisi és una metodologia de recerca que consisteix a integrar quantitativament els resultats d'un conjunt d'estudis empiricos sobre un mateix problema amb la finalitat d'obtenir les millors evidències sobre aquest problema.
Els continguts del curs aniran, doncs, dirigits a ensenyar les bases d'aquesta metodologia de recerca, adoptant una metodologia didàctica eminentment pràctica, basada en la realització d'activitats pràctiques i resolució de casos reals.
El propòsit del curs és doble: Proporcionar als alumnes/as els coneixements essencials per a ser capaços de realitzar una lectura crítica dels estudis fiqui-analítics (revisions sistemàtiques quantitatives), i ser capaces de dur a terme de manera autònoma un estudi fiqui-analític.
Els continguts del curs són:
1. Meta-analisis i revisions sistemàtiques
2. Fases d'un meta-analisis.
3. Índexs de grandària de l'efecte
4. El programa estadístic Jamovi
5. Tecnicas d'integració estadística.
6. Informe dels resultats d'un meta-anàlisi
7. Lectura crítica d'un estudi fiqui-analític
-Aprendre a formular problemes dins de l'àmbit de les ciències socials i de la salut.
-Aprendre a calcular i interpretar índexs de la grandària de l'efecte.
-Aprendre a interpretar els resultats d'un meta-anàlisi.
-Ser capaç de llegir críticament estudis fiqui-analítics i revisions sistemàtiques.
-Ser capaç de dur a terme un estudi fiqui-analític.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a