Session | Start date and time | End date and time | Aula | Location |
---|---|---|---|---|
1 | 29/09/2025 10:00 | 29/09/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 30/09/2025 10:00 | 30/09/2025 13:00 | Aula 2.1 SFPIE |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Piñana Manuel, Estefania
- PAS-Ets Planificacio, Analisi i Avaluacio
- Balaguer Olivas, Irene
- PAS-Etm Planificacio, Analisi i Avaluacio
- Pou Amerigo, Rosendo
- PDI-Titular d'Universitat
- Delegat/Delegada Rector/A
- Per a Transformacio Docent
- Conèixer les principals característiques del Manual per a l'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat de la UV. (Programa DOCENTIA)
- Distingir els diferents instruments per a l'avaluació
- Conèixer l'eina informàtica que fa costat al procés d'avaluació
- Identificar els mèrits docents que cal incloure en l'avaluació i la seva adequada ubicació en la plataforma
- Identificar els mèrits docents que cal documentar i com cal fer-ho
- Desenvolupar l'esquema de l'autoinforme i reflexionar sobre la pràctica docent
1. Presentació del Manual per a l'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat de la UV. (Programa DOCENTIA)
1.1 Principals característiques
1.2 Instruments
1.3 Eina informàtica: mèrits docents que es valoren i com incloure'ls
2. Taller: elaboració autoinformi
2.1 Reflexió sobre la pràctica docent (incidències i propostes de millora)
• Capacitat de discriminació de les tasques docents avaluables i com documentar-les
• Capacitat de reflexió sobre la pràctica docent
• Capacitat per a identificar punts febles i dissenyar propostes de millora
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació de “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de les sessions.
- Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.