UVdocència:UVdocènciaUniversitat de València Logo del portal

ÚS DIDÀCTIC DE MOODLE – NIVELL INTERMEDI

Target PDI
Method of impartition Online synchronous
Language Spanish
Total duration 20
Synchronous online duration 20
Program Continuing education
Training modality Course
Academic course 2024-2025
Edition 01
Training plan year 2025
Start date of the course 10/09/2025
End date of the course 08/10/2025
Registration start date 24/03/2025
Registration end date 04/04/2025
Sessions
Session Start date and time End date and time Aula Location
1 10/09/2025 10:00 10/09/2025 14:00
2 17/09/2025 10:00 17/09/2025 14:00
3 24/09/2025 10:00 24/09/2025 14:00
4 01/10/2025 10:00 01/10/2025 14:00
5 08/10/2025 10:00 08/10/2025 14:00
Selection criteria

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)

UV Faculty
  • Marquez Baldo, Lidia
  • PDI-Ajudant Doctor/A
Ver ficha
Training objectives
  • Ampliar coneixements sobre l'ús didàctic de Moodle.
  • Aprendre a crear i configurar assignatures mitjançant Moodle, aprofitant la majoria de les seues funcionalitats i recursos.
Contents
  • Agregar i modificar recursos de Moodle: vídeos, lliure…
  • Agregar i modificar activitats de Moodle: agenda, assistència, autoselecció de grup, feedback, qüestionaris senzills…
  • Altres funcionalitats de Moodle: matriculació d'usuaris, restriccions d'accés, multiidioma…
  • Opcions del llibre de qualificacions i exportació de notes a actes.
Competencies to be developed
  • Configuració d'aspectes de complexitat intermèdia de Moodle.
  • Ús de les eines i funcionalitats de complexitat intermèdia de Moodle.
Criteria and procedure for evaluation of the activity

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a

Inscription