El servei de Xat o suport en línia d'InfoSud proporciona assistència, en temps real, als usuaris per tal de donar resposta a consultes de tipus general sobre el propi centre, els seus serveis i recursos.
1. Objectiu
L'objectiu del servei d´atenció de consultes via Xat és respondre de forma immediata les consultes dels usuaris sobre InfoSud.
2. Horari
El servei d´atenció de consultes d´InfoSud via Xat està disponible de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres. Els caps de setmana i festius, aquest servei romandrà desactivat. Es recomana, en eixes dates, utilitzar el formulari Web.
3. Funcionament
El servei d´atenció de consultes via Xat, o suport en línia, és accessible des de qualsevol de les pàgines Web d'InfoSud. L'usuari trobarà ubicada la finestra de Xat en la part inferior esquerra de la seua pantalla.
Per iniciar una sessió de Xat només haurà d'introduir el seu nom, el seu correu electrònic i que formular la consulta pertinent.
4. Usuaris
El servei d´atenció de consultes d'InfoSud via Xat està obert a qualsevol persona, pertanyent o no a la comunitat universitària, interessada en les matèries d'especialització d'InfoSud.
5. Tipus de consultes
MItjançant el servei de Xat s'atendran totes les consultes relacionades amb InfoSud: la seua ubicació, el funcionament dels seus serveis, recursos, horaris, matèries d´especialització, etc. Per a consultes de tipus bibliogràfic, d'investigació o més especialitzades es recomana la utilització del formulari Web.
6. Pautes de conducta
Es recomana l'ús d'un llenguatge apropiat, senzill i clar.
7. Privadesa
La conversa del Xat serà totalment privada entre l'usuari i el o la documentalista. InfoSud respecta la confidencialitat de les consultes i en cap cas ni compartirà ni difondrà cap informació en elles continguda.
Si l'usuari vol conservar una còpia de la conversa, pot enviarse-la per correu electrònic o imprimir-la fent click sobre l'opció corresponent que apareix en l'aplicació del Xat.