Universitt d'Estiu de GandiaUniversitat de València Logo del portal

UV Col·laboratori: Emprenedoria i innovació. Del model de negoci a la IA generativa (2 crèdits ECTS)

alt=
Year/Edition 2026  / 43
Start date and time 29/06/2026 09:00
Closing date and time 01/07/2026 19:00
Duration 20 h.
Price UVCol·laboratori: 30.13€ / Públic en general: 20€
Place

Centre Internacional de Gandia de la Universitat de València (C/Tossal, 8)

Activity type Graduate seminar
Modality Face-to-face registration
Coordinate/Present

Víctor Fernández Pallarés. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València.

Enrollment

Si eres alumne de la UV i vols el certificat d’UV col·laboratori de 2 crèdits ECTS:  http://links.uv.es/w2e0IP8

Públic en general: https://cursos.fundacio.es/view/348

Schedule

29 de juny de 2026

09:00 a 11:00h. De la idea a l'empresa: Lean Startup. Introducció a la metodologia àgil per a validar idees de negoci. Joaquín Vila Antúnez. Gestió CFO.

11:00 a 11:30h. Descans.

11:30 a 13:30h. Disseny del Model de Negoci. Anàlisi i construcció pràctica mitjançant el llenç Canvas. Joaquín Vila Antúnez. Gestió CFO.

16:00 a 18:00h. Fonaments de Viabilitat Financera. Entendre el balanç de situació, mètriques clau i elaboració de pressupostos (I). Víctor Fernández Pallarés. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València.

 

30 de juny de 2026

09:00 a 11:00h. Publicitat digital i analítica (I). Introducció a les campanyes de pagament (Ads) i mesurament de resultats. Samuel Mascarell Martínez. GVA Conselleria d’Educació.

11:00 a 11:30h. Descans.

11:30 a 13:30h. Taller pràctic de projectes i analítica (II). Tancament i presentació final de les estratègies de campanyes digitals. Samuel Mascarell Martínez. GVA Conselleria d’Educació.

16:00 a 18:00h. Previsió de tresoreria i finançament (II). Ecosistema d'inversió i fonts de finançament per a projectes. Victor Fernandez Pallarés. Departament d’Economia Aplicada. Universitat de València.

18:00 a 19:00h. Fonaments d'Estratègia Digital. Definició del client ideal i arquetips de mercat. Abel Rubio Fornés. Departament d'Estadística i Investigació Operativa. Universitat de València.

 

1 de juliol de 2026

09:00 a 11:00h. Estratègia de Màrqueting Digital. Elecció de canals digitals i planificació de visibilitat en xarxes socials. Abel Rubio Fornés. Departament d'Estadística i Investigació Operativa. Universitat de València.

11:00 a 11:30h. Descans.

11:30 a 12:30h. Planificació de continguts orgànics. Taller pràctic de creació de missatges de marca. Abel Rubio Fornés. Departament d'Estadística i Investigació Operativa. Universitat de València.

12:30 a 13:30h. Introducció al Màrqueting per a LLM (Large Language Models). Estratègies de posicionament en el nou ecosistema d'Intel·ligència Artificial. Beatriz Pérez Insa. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València.

16:00 a 18:00h. Publicitat digital impulsada per IA. Creació de campanyes automatitzades i generació de continguts publicitaris amb ferramentes d'IA generativa. Beatriz Pérez Insa. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València.

18:00 a 19:00h. Taller pràctic d'IA aplicada: Generació avançada de prompts per a màrqueting i mesurament del rendiment publicitari. Beatriz Pérez Insa. Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa. Universitat de València.