UVjobGeneral FoundationUniversitat de València Logo del portal

Inserta 2022

3a EDICIÓ PROGRAMA INSERTA

 

A QUI VA DIRIGIT?

Va dirigit a l'estudiantat de tercer i quart curs dels graus següents de la Universitat de València: 

  • Biologia
  • Ciències Gastronòmiques
  • Comunicació Audiovisual
  • Filosofia
  • Història de l'Art
  • Història
  • Sociologia
  • Turisme

OBJECTIU

Millorar l'ocupabilitat de l'estudiantat de grau, de cara a la seua futura inserció laboral mitjançant l'aprenentatge de competències professionals, i aprendre a definir el seu perfil i objectiu professional. A més a més:

  • Promoció de l'ocupabilitat gràcies al networking empresarial.
  • Obtenció de recursos i tècniques per a la cerca eficaç d'ocupació.
  • Coneixement del mercat laboral.
  • Identificació d'interessos professionals.
  • Millora de competències professionals transversals.
  • Anàlisi i autoconeixement de les competències personals.
  • Presa de decisions per a la planificació del seu projecte professional, etc.

ACTIVITATS DEL PROGRAMA

  • Orientació: participar en dues sessions d'orientació individual (inicial i final), d'una hora de duració cadascuna.
  • Accions formatives: participar en tres sessions formatives.
    • Curs marca personal i cerca d'ocupació a través de les xarxes socials, 10 hores de duració.
    • Curs de comunicació efectiva, 10 hores de duració.
    • Curs de competències digitals bàsiques per a millorar la productivitat i ocupabilitat, 10 hores de duració.
  • Impulsa la teua carrera professional a través del Networking
    • Jornada de networking empresarial: oferir una sessió d'orientació professional per part d'una entitat per a conéixer, des de dins, com treballen, com són els seus perfils laborals i els seus processos de selecció, i com poder participar·hi, entre altres.
      • Consulta les bases de l'activitat de networking mitjançant aquest enllaç

CALENDARI D'ACCIONS

A continuació, t'informem del cronograma d'accions de la 3a edició del programa Inserta.

El cronograma pot estar subjecte a canvis que es comunicaran amb la suficient antelació a les persones participants.
(Descarregar cronograma PDF)

NOMBRE DE BEQUES

Es destinen 48 beques ( 6 per cada grau universitari).

FORMAT DEL PROGRAMA

El format de la formació serà en línia, podent-se celebrar alguna activitat de manera presencial.

REQUISITS PER A FORMAR PART

  • Estar cursant tercer o quart dels graus següents de la Universitat de València: Biologia, Ciències Gastronòmiques, Comunicació Audiovisual, Filosofia, Història de l'Art, Història, Sociologia i Turisme.
  • Inscripció en el portal d’ocupació d'UVocupació. Les persones participants en el programa han d’estar inscrites, abans de la presentació de la sol·licitud per a la concessió de l'ajuda, en el portal d’ocupació d'UVocupació. La inscripció s'ha de fer a través de l'apartat “Accés a la teua fitxa personal” mitjançant el següent enllaç 

CONVOCATÒRIA

SOL·LICITUDS

  • Termini de presentació: des de l'endemà a la publicació de les bases, i fins al 28 de febrer de 2022 inclòs.
  • Inscripció mitjançant l'entorn de tramitació electrònica (ENTREU) de la Universitat de València. En la presentació que hi ha baix, expliquem el procediment.
  • Sol·licitud

TRAMITACIÓ

  • Resolució provisional de persones admeses i excloses el 08.03.2022. Clic ACÍ
  • Resolució definitiva de persones admeses el 30.03.2022. Clic ACÍ

QUINA DOCUMENTACIÓ HE D'ADJUNTAR?

  • Formulari de sol·licitud: sol·licitud degudament emplenada i signada. Clic ACÍ per a descarregar la sol·licitud.
  • Carta de motivació en la qual es descriguen les raons per les quals accedeixes al programa, l'objectiu que persegueixes, i el teu projecte professional a curt - mitjà termini. (Extensió màxima 500 paraules, aproximadament 3000 caràcters, una cara de foli A4).

PROCEDIMENT D'INSCRIPCIÓ

  • Per a consultar el procediment d'inscripció, clic ACÍ
  • Per a inscriure't, prèvia lectura del procediment d'inscripció, clic ACÍ

ALGÚN DUBTE O CONSULTA?

  • Per a més informació, pots telefonar al 96.386.44.67, o contactar amb nosaltres a través del correu electrònic: inserta@uv.es

No t'ho perdes, apunta't!laugh