càtedres institucionalsUniversitat de València Logo del portal

La Càtedra PAGODA organitza una jornada sobre transparència i bon govern en la CV

  • Unitat Web i Màrqueting
  • 27 de maig de 2024

El proper 10 de juny, la Càtedra PAGODA celebrarà la l Jornada Rellevància, utilització ciutadana i balanç de les ferramentes de la Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

Cartel Semana Abierta Administración

En el marc de la Setmana de l'Administració Oberta impulsada per la Direcció General de Governança Pública del Govern d'Espanya, la Càtedra de Govern Obert, Participació i Open Data (PAGODA) prepara una jornada sobre la Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana.

La jornada, que se celebrarà en línia el pròxim 10 de juny a la vesprada, porta per títol "l Jornada Rellevància, utilització ciutadana i balanç de les ferramentes de la Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana". Esta jornada serà la primera d'una sèrie d'activitats que la Càtedra PAGODA té previstes per a participar en la Setmana de l'Administració Oberta, la celebració de la qual serà del 10 al 16 de juny.

La Setmana de l'Administració Oberta té com a finalitat l'organització d'esdeveniments  per a acostar les Administracions Públiques a la ciutadania, basant-se en els principis del Govern Obert: transparència, rendició de comptes, participació ciutadana, integritat pública i col·laboració. 

A Espanya, la Setmana de l'Administració Oberta és coordinada i impulsada per la Direcció General de Governança Pública, amb la col·laboració del Fòrum de Govern Obert.

Durant la jornada de la Càtedra Pagoda del 10 de juny se seguirà el següent programa:

16.30. Inauguració

17.00. Conferències

  • Conferència: Les ferramentes de la Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana a examen. Belén Andrés Segòvia. Professora de Dret Administratiu, Universitat Jaume I.
  • Conferència: Anàlisi de la Llei 1/2022: la seua influència en la consolidació de la Comunitat Valenciana en la OGP. María Dolores Montero Caro. Professora de Dret Constitucional. Universitat de Còrdova.
  • Conferència: La Llei 1/2022 de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana: avanços i desafiaments als quals s'enfronta. Jorge Castellanos Claramunt. Professor de Dret Constitucional. Universitat de València
  • Moderació: Carlos Pedrosa López. Professor de Dret Financer i Tributari. Universitat de València

18.30. Clausura

Per a gaudir de la jornada no és necessari el registre previ, tan sols unir-se a la sessió de zoom: