"Valentín, la otra transición"

Documental produït per la CGT que analitza l'assassint del jove cenetista Valentín González en juny de 1979, i el context polític i social en el que ocorre des d'un posició crítica i llibertària.

Presentació documental "Valentín, la otra transición"

Presentacio debat Valentin, la otra transición

La secció sindical de la CGT en la Universitat de València organitza l´estrena del documental "Valentín. La otra Transición", escrit i dirigit pel nostre company José Asensio.

L'acte consistirà en la projecció de la pel·lícula i en una presentació-debat.

DIA: Dijous 21 d'abril

HORA: 19 h.
LLOC: Saló d'Actes de la Facultat de Psicologia. Av. de Blasco Ibáñez 21.

La entrada és lliure fins a completar la sala.

Tràiler

"Aborda un capítol tràgic i silenciat en la història del moviment obrer valencià dels anys de la Transició. El 25 de juny de 1979 va ser assassinat a mans de la Policia en el transcurs d’una pacífica i legal vaga de la colla de treballadors del Mercat d’Abastos, el jove de 20 anys afiliat a la CNT Valentín González Ramírez. Un fet que va commocionar a l’esquerra del País Valencià i que va suposar la major vaga general que es coneix en la ciutat".

REFERÈNCIES EN PREMSA: