Un altre projecte del qual podem estar orgulloses en CGT València és de ser part de l'ajuda que s'ha distribuït en el camp de refugiades d'Al-Shati, en el nord de Gaza i en els barris d'Al-Nasr, Al-Rimal, Sheikh Radwan, la zona d'Al-Safatawi, Beit Lahia i el camp de refugiades de Jabalia gràcies a les samarretes solidàries que s'han venut a la nostra casa. Gràcies a aportacions per valor de 36.700 shekels, es van poder entregar 190 cistelles de menjar i 12 camions d'aigua amb 5.500 litres cadascun.
Malgrat el mal anomenat “pla de pau” de Trump, el genocidi, el bloqueig, l'ocupació i el setge continuen a Gaza. En aquest context, les companyes de la Unió Independent de Comités Obrers Palestins mantenen actius tots els mecanismes per a continuar fent arribar ajuda a la població.
Ens ompli d'orgull estar al seu costat. Continuem recaptant per a pròxims enviaments.Continuem impulsant la solidaritat política i material per a resistir el genocidi.
Pots continuar comprant les samarretes en la nostra seu sindical o en @LaDistri de CGT o realitzar una aportació directa en:
Ajuda Obrera Internacional
ES83 2100 0614 3402 0043 0991
Més Info: https://gaza-solidaridad.org/castellano.html







