University of Valencia logo Logo Trade Union Section - Confederation for Labour in the Valencian Country Logo del portal

18D - Por la Justicia Social

  • November 21st, 2021
Image de la noticia

Les conquestes de la classe treballadora es guanyen al carrer, amb lluita, amb rebel·lia i enviant un missatge clar que no val rendir-se davant l'atac dels poderosos. Per això fem una crida a totes les persones per a acudir dissabte 18 de desembre a la manifestació que des de CGT hem convocat a Madrid sota el lema “LES PERSONES ABANS QUE EL CAPITAL” “DEROGACIÓ REFORMA LABORAL I LLEIS MORDASSA”, on autocars de tot l'estat, organitzats per CGT, acudiran perquè el govern ens senta alt i clar.

18D, ENS VEIEM A MADRID


Las conquistas de la clase trabajadora se ganan en la calle, con lucha, con rebeldía y mandando un mensaje claro de que no vale rendirse ante el ataque de los poderosos. Por eso hacemos un llamamiento a todas las personas para acudir el próximo sábado 18 de diciembre a la manifestación que desde CGT hemos convocado en Madrid bajo el lema “LAS PERSONAS ANTES QUE EL CAPITAL” “DEROGACIÓN REFORMA LABORAL Y LEYES MORDAZA”, donde autocares de todo el estado, organizados por CGT, acudirán para que el gobierno nos oiga alto y claro.

18D, NOS VEMOS EN MADRID