En el marc de el projecte de recerca Rhumbo finançat per la UE, el Departament de Màrqueting de la Facultat d'Economia de la Universitat de València acull jornades tècniques sobre neurociència aplicada a l'màrqueting. Aquestes sessions estan coordinades per Enrique Bigne.
Els oradors convidats d'Europa (Insead-França, Regne Unit, Irlanda, Espanya i Dinamarca) i Estats Units (Universitat de Maryland) discutiran les últimes investigacions sobre neurociència i realitat virtual. Les sessions estan dirigides als ESR de el projecte de recerca Marie Curie ITN sobre mesures de processos cerebrals subconscients mitjançant l'ús de tecnologies de realitat mixta (MRT) i processament avançat de senyals biomètrics com a nou paradigma per millorar el coneixement que els processos cerebrals implícits tenen en la decisió humana. Hi ha places limitades disponibles per a altres investigadors i personal.
Les sessions online seran el 30 de novembre i l'1 de desembre tot el dia. Per a més detalls contactar Shobhit.kakaria@uv.es