Logo de la Universitat de València Logo Departament de Comercialització i Investigació de Mercats Logo del portal

Formació en neurociència en màrqueting

  • 24 de novembre de 2020
Rumbo .Formació en neurociència en màrqueting

En el marc de el projecte de recerca Rhumbo finançat per la UE, el Departament de Màrqueting de la Facultat d'Economia de la Universitat de València acull jornades tècniques sobre neurociència aplicada a l'màrqueting. Aquestes sessions estan coordinades per Enrique Bigne.

Els oradors convidats d'Europa (Insead-França, Regne Unit, Irlanda, Espanya i Dinamarca) i Estats Units (Universitat de Maryland) discutiran les últimes investigacions sobre neurociència i realitat virtual. Les sessions estan dirigides als ESR de el projecte de recerca Marie Curie ITN sobre mesures de processos cerebrals subconscients mitjançant l'ús de tecnologies de realitat mixta (MRT) i processament avançat de senyals biomètrics com a nou paradigma per millorar el coneixement que els processos cerebrals implícits tenen en la decisió humana. Hi ha places limitades disponibles per a altres investigadors i personal.
Les sessions online seran el 30 de novembre i l'1 de desembre tot el dia. Per a més detalls contactar Shobhit.kakaria@uv.es

Programa