Pilar Alguacil guardonada en els VII Premios Investigación y Docencia

Lliurament de premis

Divendres passat 16 de febrer acudim a la V Jornada de Investigación y Docencia on es van lliurar els VII Premios Investigación y Docencia en la UCM.

La V Jornada de Investigación y Docencia en matèria d'empreses de participació va tenir per títol "Emprendimiento social y nuevas formas de hacer economía: su relación con las organizaciones de participación y la economía social". Aquestes jornades van ser organitzades per l'Escuela de Estudios Cooperativos de la Universidad Complutense de Madrid (AECOOP) i la Cátedra de Emprendimiento Social UCM-Santander.

També va tenir lloc el lliurament dels VII Premis de Investigación y Docencia en matèria d'organitzacions de participació organitzats per l'Escuela de Estudios Cooperativos de la Universidad Complutense de Madrid, que en aquesta ocasió han reconegut, entre uns altres, a Pilar Alguacil, Gustavo Lejarriaga Pérez de les Vaques i Paloma Bel. El premi a la millor ponència d'investigació en l'àrea de Dret va recaure en la presentada per la professora Pilar Alguacil, en el seu estudi “El desarrollo de los aspectos fiscales de la Ley de Sociedades Laborales y Participadas”. Per la seua banda també va resultar premiat, en l'apartat a la millor investigació en l'àrea d'Economia, el treball sota el títol “Delimitación del concepto de sociedad participada-Delimitación conceptual de las diferentes formas en que puede concretarse una sociedad participada sobre la base de las sociedades laborales calificables”, dirigit pels professors Gustavo Lejarriaga Pérez de les Vaques i Paloma Bel Durán.

Data d'actualització: 23 de febrer de 2018.

Imatges: