Logo de la Universitat de València Logo Departament de Física de la Terra i Termodinàmica Logo del portal

We are looking for several Phd students and postdocs to work in the intersection of Machine Learning and Earth/Climate Sciences.

• 27 de desembre de 2019

We are searching for outstanding, highly motivated students with a Master/PhD in computer science, statistics, machine learning, electrical engineering, physics, or mathematics. Good programming skills, a critical and organized sense for data analysis, as well as maturity and commitment, strong communication, presentation and writing skills are a big plus.

The successful candidates will be based in the Universitat de València, Spain. Prof. Camps-Valls is the coordinator of the Image and Signal Processing (ISP) group.

More information