Logo de la Universitat de València Logo del portal

  • Universitat de València

Llista de novetats

Últimes 10 novetats

  • 27/11/17

    Una nova tècnica permet simular fluids viscoelàstics en temps real

    Investigadors del grup CoMMLab (ETSE-UV) i del grup MSLab (URJC de Madrid), en col·laboració amb l'empresa Next Limit Technologies, han desenvolupat una tècnica per a la simulació de fluids altament viiscosos i viscoelàstics que permet fer simulacions amb una gran eficiència. Aquest tipus de fluids són comuns en diferents processos industrials, però també en contextos més propers com la cuina, ja que materials com la maionesa, la nata o la mel entren en aquesta categoria.

    [Llegir més]

  • 24/11/17

    Convocatòria d’Eleccions a Consell de Departament

    [Llegir més]

  • 20/11/17

    Tribunales TFG Noviembre 2017

    [Llegir més]

  • 14/11/17

    Seminari orientat al desenvolupament de projectes de simulació biomèdica amb CARP

    L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria (ETSE-UV) acull del 14 al 28 de Novembre un seminari orientat al desenvolupament de projectes de simulació biomèdica amb CARP (Cardiac Arrhythmia Research Package).

    [Llegir més]

  • 02/10/17

    La Universitat dissenya un protocol per compartir i estudiar les dades de l’avaluació d’experts en revistes científiques

    [Llegir més]

  • 30/09/17

    TRIBUNALES TFG SEPTIEMBRE 2017 Ultima Versión

    [Llegir més]

  • Vinay Prassad  Chowdappa

    14/09/17

    Defensa de la tesis doctoral de D. Vinay Prassad Chowdappa

    [Llegir més]

  • 14/09/17

    Defensa de la tesis doctoral de Dña. Emilia López Iñesta

    [Llegir més]

  • 13/09/17

    El divendres 15 de setembre, a les 11:30h, el professor Lucio de Paolis donarà una conferència en l’aula 4.3 sobre “noves tendències en realitat virtual i visualització augmentada en medicina”

    La Realitat Virtual permet la creació de mons “realistes” on els inputs de l’usuari s’usen per modificar l’entorn digital en temps real. La interactivitat contribueix al sentiment d’immersió en el mon virtual, de ser part de l’acció que el usuari experimenta. D'altra banda, la tecnologia de Realitat Aumentada (AR) s’orienta a una percepció d’un entorn real físic els elements del qual estan combinats amb objectes virtuals generats per ordinador a fi de crear una realitat combinada. L’usuari percep que els objectes reals i virtuals co-existeixen en el mateix espai.

    [Llegir més]

  • 13/09/17

    Defensa de la tesis doctoral de D. Ali Pazahr

    [Llegir més]

Per a més novetats, utilitza el cercador

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies