Logo de la Universitat de València Logo Departament Medicina Preventiva i Salut Pública, Ciències de l'Alimentació, Toxicologia i Medicina Legal Logo del portal

Conferència de la Dra. Noemí Rotllán Vila

  • 29 d’abril de 2026
Image de la noticia

“miARNs en investigació cardiovascular i el seu potencial com a noves estratègies terapèutiques per a detindre l'aterosclerosi”

Lloc i hora: 8 de maig, 14h, Sala Gisbert (Dpto Medicina Legal Planta E2).

La Dra. Rotllan Vila va realitzar la seua tesi en el Institut de Recerca de l'Hospital de Sant Pau. Posteriorment, va dur a terme la seua etapa postdoctoral als Estats Units, primer en NYU (3,5 anys) i després en Yale (6 anys). En 2019 va tornar a Espanya amb un contracte Ramón y Cajal com a investigadora independent dins del grup de Fisiopatologia de les Malalties Relacionades amb els Lípids, on actualment està estabilitzada com a investigadora R3.

Les seues principals línies d'investigació se centren en el metabolisme lipídic, l'aterosclerosi i els miRNAs, així com en el desenrotllament de noves teràpies dirigides a la placa ateroescleròtica.