University of Valencia logo Logo Doctoral Programme in Marketing Logo del portal

Objectiu del doctorat

L'objectiu principal és crear un cos d'investigadors, nacional i internacional, en màrqueting que, bé durant el desenrotllament de la seua tesi doctoral bé després de llegir la seua tesi doctoral, aporten a la comunitat científica investigacions que es traduïsquen en publicacions de qualitat i puguen incorporar-se, o continuar formant part de departaments universitaris, amb una sòlida base científica i metodològica en màrqueting. D'esta manera, la inversió realitzada en la seua formació contribuirà tant a fer avançar el coneixement acadèmic com a augmentar les qualitats del màrqueting en la Universitat. Així mateix, per a aquells que no s'incorporen a la Universitat o la investigació acadèmica i opten per incorporar-se al teixit econòmic/empresarial o un altre tipus d'organitzacions, dotar-los d'un valor afegit basat en el coneixement que permeta fer avançar cap a millors pràctiques en matèria de màrqueting que es traduïsquen en una major eficiència o eficàcia per a les organitzacions.

 Els estudis de doctorat garantiran, com a mínim, l'adquisició per l'i la doctoranda de les competències bàsiques que figuren en el Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior, a saber: comprensió sistemàtica del camp d'estudi de les ciències econòmiques i de l'empresa, i domini de les seues habilitats i mètodes d'investigació; capacitat de concebre, dissenyar o crear, posar en pràctica i adoptar un procés substancial d'investigació o creació; capacitat de realitzar una anàlisi crítica i d'avaluació i síntesi d'idees noves i complexes, així com de comunicació amb la comunitat acadèmica i científica i amb la societat en general sobre els seus àmbits de coneixement; i capacitat de fomentar, en contextos acadèmics i professionals, l'avanç científic, tecnològic, social, artístic o cultural dins d'una societat basada en el coneixement.