
Eixida de camp divendres 25 de setembre
Dins del programa d'activitats complementàries de l'assignatura Introducció a la Geografia Humana, l'alumnat de primer curs del grup del matí va realitzar el passat divendres 25 de setembre una eixida de camp orientada a l'anàlisi territorial de la ciutat de València.
Aquesta activitat acadèmica té com a objectiu principal examinar in situ l'evolució històrica, morfològica i socioespacial de l'entorn urbà. L'itinerari va permetre a l'estudiantat analitzar diversos elements clau del paisatge i la planificació urbana:
- Transformació i usos del sòl: Estudi de la integració funcional i paisatgística de l'antic llit del riu Túria en l'estructura de la ciutat.
- Patrimoni i fites històriques: Visita interpretativa a enclavaments monumentals com les Torres de Serrans, l'Almudín, les places de la Verge i de la Reina, i la Llotja de la Seda.
- Gestió i administració local: Finalització del recorregut institucional a l'Ajuntament de València per a comprendre l'organització municipal del territori.
Tot i les condicions meteorològiques i les altes temperatures registrades durant la jornada, l'activitat es va desenvolupar amb normalitat, complint amb escreix els objectius docents previstos i reforçant l'aplicació pràctica dels continguts teòrics impartits a l'aula.
Images:









