Logo de la Universitat de València Logo Grup d'Investigació en Mediació i Arbitratge (MedArb) Logo del portal

El Prof. Carlos Esplugues representa a Espanya en els treballs del Grup II de la CNUDMI sobre resolució de controvèrsies

  • 12 de febrer de 2020
Carlos Esplugues

El Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Carlos Esplugues, Director del Màster en Dret, Empresa i Justícia de la Universitat de València, membre del Grup d'Excel·lència MedArbValencia i del Grup PROMETEO GVA2018/111 ha participat en Nova York com a delegat del Regne d'Espanya en els treballs que està realitzant la Comissió de Nacions Unides per al Dret Mercantil Internacional amb vista a l'elaboració d'unes Regles sobre arbitratge accelerat.

En aquest 71é període de sessions han participat representants dels 60 països membres als quals s'han sumat observadors d'altres Estats i d'Organitzacions dedicades al foment de l'arbitratge.