Logo de la Universitat de València Logo Institut d'Investigació en Psicologia del RRHH, del Desenvolupament Organitzacional i de la Qualitat de Vida Laboral [IDOCAL] Logo del portal

La proposta d'investigació que es presenta tracta de respondre a quatre dels reptes específics que es plantegen en l'estratègia Espanyola de Ciència i Tecnologia i d'Innovació sota l'epígraf REPTE EN CANVIS I INNOVACIONS SOCIALS. L'objectiu principal es dirigeix a analitzar el paper dels factors personals, generacionals i socioculturals (tant a nivell individual com col·lectiu) en el desenvolupament del benestar i el desenvolupament laboral. La finalitat última és contribuir al creixement i a la creació d'ocupació de qualitat en el context dels canvis organitzacionals, personals i socials que estan esdevenint en les societats actuals.
El principal objetivo de BELASOS es identificar las condiciones de los contextos organizacionales que generan Bienestar laboral sostenible en el trabajo, mediante la integración del estudio de bienestar en el trabajo con el del desempeño y la productividad.
PROYECTO BELASOS