Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IHMC

Conferència Biennal 2017 de l'EAHMH a Bucarest (30 agost - 2 setembre)

EAHMH a Bucarest 2017

L'investigador J.L. Barona, líder del grup d’investigació de SANHISOC i membre de l'IHMC López Piñero, ha organitzat una sessió a la "Conference of the European Association for the History of Medicine and Health (EAHMH)" en Bucarest (Romania) del 30 d’agost al 2 de setembre del 2017 sobre "Preventive Biopolitics in Southern Europe (20th c.): Institutions, Infections, Vaccines". En la sessió participa també la investigadora M.J. Báguena i Enric Novella.

Vegeu la programació dels conferències

Data d'actualització: 13 de juliol de 2017.