Logo de la Universitat de València Logo del portal

• IHMC

L’Institut Interuniversitari López Piñero és un centre dedicat a la investigació i la divulgació entorn dels estudis històrics i socials sobre la medicina, la tecnologia, la ciència i el medi ambient. Compta amb programes propis de Màster i Doctorat en “Història de la ciència i la comunicació científica” i desenvolupa diverses activitats de divulgació científica. El institut està situat en un palau restaurat del segle XVIII dins del centre de la ciutat de València, on estan ubicades la biblioteca historicomèdica i la col·lecció cientificomèdica de la Universitat de València, amb exposicions monogràfiques permanents i temporals.