Logo de la Universitat de València Logo Facultat de Magisteri Logo del portal

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris de la Secretaria de la Facultat de Magisteri podran:

Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.

Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.

Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.

Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

 

Vies de comunicació

  •  Atenció telefònica: 96 3864490
  •  Atenció postal: Avinguda Tarongers, 4. 46022 València
  • Fax: 96 3864487
  • Adreça electrònica: fac.magisteri@uv.es
  • Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de la Facultat de Magisteri en horari d’atenció (de 9 a 14 h. de dilluns a divendres, i de 16 a 18 h. dimarts i dijous).
  • Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
  • Enquestes

 

Mesures d’esmena

Els usuaris que consideren que la unitat incompleix els compromisos que es declaren en la carta de serveis poden formular les seues queixes i adreçar-les

Bústia de suggeriments, queixes i felicitacions de la UV.

Escrit presentat al Registre de la UV, dirigit a la secretaria de la Facultat de Magisteri

En cas d’incompliment, el responsable de la carta informarà per escrit de les causes per les quals no s’ha complert el compromís i de les mesures que s’adopten per corregir l’incompliment.

L’incompliment dels compromisos que conté la carta no donarà lloc a responsabilitat patrimonial de l’administració.