Llista de novetats

Últimes 10 novetats

  • Itinerari Anglés curs 2019-20

    12/02/19

    Itinerari Anglès curs 2019-2020 - Grau Educació Primària

    Convocatòria Prova de Nivell B2 d'Anglès accés itinerari Llengua Estrangera. Dirigida també a la resta d’estudiantat d'Educació Primaria i Infantil que tinga interés a aconseguir una certificació B2 de llengua anglesa.

    [Llegir més]

  • 07/02/19

    30 Anys Revista Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials

    La Revista Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials, editada pel Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, acaba de complir 30 anys.

    [Llegir més]

  • 01/02/19

    “CreadorAS en la Educación Literaria e Intercultural”

    XXIX Congreso Internacional de la AEGS, que se celebrará en Valencia (España) del 18 al 20 de julio de 2019.

    [Llegir més]

  • Emilia López Iñesta, investigadora de la Facultat de Magisteri, i Francisco Grimaldo, investigador i professor de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València.

    29/01/19

    Publicar les revisions d’articles científics no altera l’avaluació d’aquests treballs, segons una recerca internacional liderada per la Universitat

    Un article publicat en la revista Nature Communications amb la participació de Francisco Grimaldo (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria) i Emilia López Iñesta (Facultat de Magisteri), de la Universitat de València, conclou que el fet que les persones avaluadores sàpiguen que els seus informes es publicaran, sense revelar els noms, no compromet les recomanacions, el to o el temps de tornada de les revisions. Aquest estudi contradiu altres recerques recents en què diverses formes de revisió oberta han tingut un efecte negatiu sobre la revisió.

    [Llegir més]

  • Il·lustració, còmic i compromís social

    29/01/19

    Exposició Il·lustració, còmic i compromís social

    [Llegir més]

  • 28/01/19

    30 Aniversari de Gea-Clío

    Enguany 2019, el grup d'innovació educativa del que formen part docents de la Facultat, GEA-CLÍO compleix 30 anys i ho celebra amb un acte en el centre cultural de la Nau i en el castell d'Alaquàs els pròxims 1 i 2 de febrer.

  • (D’esquerra a dreta). Francisco Grimaldo, Emilia López-Iñesta, Jesús Gimeno, Marcos Fernández, Lucía Hipólito i Daniel García-Costa.

    16/01/19

    Premien un projecte divulgatiu de la Universitat sobre Neurociències, Realitat Augmentada i Xarxes Neuronals Artificials

    El treball, anomenat Synapsis UV-FPJ, és un projecte de divulgació científica sobre Intel·ligència Artificial que consisteix a apropar la ciència a la ciutadania mitjançant activitats que mostren els últims avanços en aquest camp.

    [Llegir més]

  • Entrega del V Premi Concepción Medina García

    15/01/19

    V PREMIO CONCEPCIÓN MEDINA GARCÍA de la FUNDACIÓN ANA DÍAZ PLAZA

    V PREMIO CONCEPCIÓN MEDINA GARCÍA de la FUNDACIÓN ANA DÍAZ PLAZA al mejor expediente femenino del grado de Maestra en Educación primaria de la FACULTAT DE MAGISTERI de la UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

    [Llegir més]

  • Logo Fundació Ana Díaz Plaza

    09/01/19

    Premi Concepción Medina García de la Fundació Ana Díaz Medina

    Premi al millor expedient femení del títol de Mestra en Educació Primària de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València. Premi Concepción Medina García de la Fundació Ana Díaz Medina.

    [Llegir més]

  • (D'esquerra a dreta). José Díaz Barahona, Javier Molina García i Manuel Monfort.

    02/01/19

    El professorat de primària d’Educació Física a València dóna suport a un increment de l’ús de les TIC en la docència

    Un estudi dels professors de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València José Díaz Barahona, Javier Molina García i Manuel Monfort ha conclòs que el professorat de primària de València i la seua àrea metropolitana especialitzat en Educació Física té bones aptituds i interessos cap a l’ús de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) a l’aula. A més, aquest personal, com més jove és, té major receptivitat a aquesta pràctica. El treball s’ha publicat en línia en la revista Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación.

    [Llegir més]

Per a més novetats, utilitza el cercador

 
Aquesta pàgina web utilitza cookies pròpies i de tercers amb fins tècnics , d'anàlisi del trànsit per facilitar la inserció de continguts en xarxes socials a petició de l'usuari . Si continua navegant , considerem que accepta el seu ús . Per a més informació consulte la nostrapolítica cookies