Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Acció Social i Educativa Logo del portal

  • 10015: Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.
  • 9759: Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d?estudi.
  • 9760: Que els estudiants siguen capaços d?integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d?una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l?aplicació dels seus coneixements i judicis.
  • 9761: Que els estudiants sàpiguen comunicar les conclusions (i els coneixements i les raons últimes que les sustenten) a públics especialitzats i no especialitzats d?una manera clara i sense ambigüitats.
  • 9762: Que els estudiants posseïsquen les habilitats d?aprenentatge que els permeten continuar estudiant d?una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
  • 16327: Comprendre i utilitzar coneixements avançats en el context de la investigació socioeducativa.
  • 16328: Avaluar teories i metodologies per a formular juís crítics sobre la pròpia pràctica socioeducativa i el context en què es desenvolupa.
  • 16329: Anticipar conseqüències i situar en el desenrotllament històric les problemàtiques concretes del context d'intervenció socioeducativa.
  • 16330: Assumir la responsabilitat del seu propi desenrotllament professional i de la seua especialització en l'àmbit social i educatiu.
  • 16331: Problematitzar realitats socials complexes i intentar resoldre situacions i conflictes, que des d'una perspectiva socioeducativa requerixen la comprensió i posada en relació d'interessos divergents.
  • 16332: Integrar-se i liderar equips de treball interdisciplinari, per a oferir una perspectiva complexa en l'anàlisi de situacions i el disseny d'intervencions.
  • 16564: Reconéixer i valorar la diversitat i la diferència i el seu paper en la intervenció social i educativa.
  • 16573: Analitzar i sintetitzar situacions, aportacions teòriques i metodològiques, i estratègies diverses d'intervenció.
  • 16565: Analitzar els entorns, els contextos i les experiències de l'acció social i educativa, per a revisar críticament, dissenyar i desenvolupar els principis i pressupostos de la intervenció.
  • 16566: Analitzar críticament els discursos de la relació educativa, i construir els elements de revisió de la pròpia identitat professional i de la relació amb l'altre.
  • 16567: Conéixer i analitzar les tendències de la intervenció socioeducativa i les seues conseqüències en les polítiques públiques.
  • 16568: Saber dissenyar, utilitzar i analitzar críticament els mitjans i les tecnologies per a dinamitzar l'acció social i educativa.
  • 16569: Saber dissenyar, utilitzar i avaluar estratègies de comunicació i habilitats socials, tant en grups interdisciplinaris d'experts com en la relació amb els subjectes d'intervenció.
  • 16570: Saber participar i liderar processos d'investigació pertinents per a comprendre, explicar i dinamitzar l'acció social i educativa.
  • 16571: Analitzar les polítiques socioeducatives en els diversos contextos i interpretar les formes d'intervenció que plantegen.
  • 16572: Desenvolupar estratègies per a la problematización, l'anàlisi i la investigació de l'acció social i educativa, amb l'objectiu de dissenyar i revisar vies per a la intervenció.
  • 16327: Comprendre i utilitzar coneixements avançats en el context de la investigació socioeducativa.
  • 16330: Assumir la responsabilitat del seu propi desenrotllament professional i de la seua especialització en l'àmbit social i educatiu.
  • 16332: Integrar-se i liderar equips de treball interdisciplinari, per a oferir una perspectiva complexa en l'anàlisi de situacions i el disseny d'intervencions.
  • 16565: Analitzar els entorns, els contextos i les experiències de l'acció social i educativa, per a revisar críticament, dissenyar i desenvolupar els principis i pressupostos de la intervenció.